Mening herzien programma "Babyboom"..

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

ik heb mijn mening dus herzien. Het praten over niet of moeilijk kinderen krijgen is natuurlijk heeeel positief. Deze mensen hebben allemaal bewust gekozen voor dit programma dus ben ik niet een "gluurder" (zoals ik mijzelf wat voelde) maar iemand die mag delen... dat is toch anders.

Heb dus net de herhaling gezien van de laatste aflevering en de tranen liepen over mijn wangen. Vooral omdat zij mij bewust maken van wat ik mag koesteren en waar ik dankbaar voor ben. Tuurlijk heb ik veel moeite met het intense verdriet van sommigen en lach ik mee met anderen maar wat echt wat met je doet is toch wat er bij jou zelf gebeurd  van binnen.

Nu voel ik een intense dankbaarheid voor mijn gezin en de fijne zwangerschap van mijn zus.

Zelf noemen ze het programma "taboedoorbrekend" en ik denk ook dat ze dat wel teweeg hebben gebracht. En ik ben daar zelf ook een groot voorstander van, "GOOI OPEN DIE BEERPUT" en praat van je af want alleen daar heb je wat aan..

Dit wilde ik jullie laten weten omdat ik hier eerder een topic over had geopend en vertelde dat ik moeite had met het programma.

Fijn weekend alvast en natuurlijk ook een heerlijke, fijne kerst.
Renske mv Meike

Hoi Renske,

Ik sluit me volledig bij je aan........... En al trek in Caroline Tensen nog steeds maar matig: wat zaten er dappere en oprechte  stellen bij zeg. Dus het gluurdergevoel heeft ook hier plaats gemaakt voor bewondering (en dankbaarheid voor wat we hebben in ons gezinnetje)

Ga nu lekker op de bank boekje lezen: de sterrekindertjes en het kerstverhaal draaien hier momenteel overuren.

Knus en prettig weekend gewenst allemaal, met veel kaarsjes en gezelligheid

Groetjes
Susan

Ik heb gister ook naar de laatste aflevering zitten kijken.
Ook ik heb wat traantjes weggepinkt. Zeker bij de stellen waar het nog steeds niet gelukt is en die vrouwen die er alleen voor staan.
Het is idd een taboe, daar ben ik me wel van bewust. Heb een vriendin die ook onder behandeling is, omdat zwanger worden niet van nature gaat. Gelukkig kunnen we er open en eerlijk over praten.
Hoewel ik nog steeds van mening ben dat ik zelf niet mn hele hebben en houwen op tv zou tentoonstellen, heb ik wel bewondering voor de mannen en vrouwen die het wel gedaan hebben.
Ik denk wel dat als het bij ons zo was geweest dat ik er open over zou zijn. Ik ben sowiezo het type dat vaak geen blad voor de mond neemt, dus ik zou dit zeker delen met de mensen in mijn omgeving.

liefs jen

wat herkenbaar,ik had in het begin ook zoiets van wat is dit nou weer voor maf programma.maar op een of andere manier zat ik er toch naar te kijken en trokken de verhalen me.ook ik werdt er regelmatig emotioneel van.
Dan dacht ik vaak wat ben ik toch rijk met dat kindje hier boven in bedje en alleen daarom rolde de tranen me over de wangen.
En wat had ik met sommige stellen te doen,ongelovelijk wat moet dat moeilijk zijn als je bijvoorbeeld al 6 jaar probeerd een kindje te krijgen en die hele medische weg iedere keer.
Ik denk dat het inderdaad goed is dat hierover meer vertelt wordt,dat het minder beladen wordt.ik heb er nu veel meer een beeld bij.
Echt respect voor die mensen.
groetjes piewie,mv Mila

Ik hoorde veel negatieve verhalen over het programma. Ik dacht zelf ook wie laat dat allemaal op tv zien! Maar ik heb toch gekeken en ik heb ook heel wat traantjes weggepinkt. Nu pas besef ik hoe gelukkig ik mag zijn dat het bij ons 'spontaan' is gegaan. Het heeft me echt heel veel gedaan om te zien wat de stellen er wel niet voor moeten doen om toch zwanger te kunnen worden. En dan die teleurstelling dat het weer niet is gelukt. Ik leefde ook erg mee met Jeroen en ? (hij had zo'n ajax petje op haha) kan even niet meer op de naam komen. Ik ben ook heel erg blij voor ze dat ze nu in verwachting is. Ik vond het programma heel erg interesant en eigenlijk heel erg goed om te beseffen dat het zwanger worden niet de gewoonste zaak van de wereld is. En dat het geen maken is maar een kindje krijgen!

Hoihoi

ik dacht al dat ik niet de enige was haha.
Als je open staat dan ben je ook in staat om je mening te herzien.. aangezien hier very openminded women zijn durfde ik ook wel hier toe te geven.

Groetjes Renske

Inderdaad hier ook janksessies als ik het zie.

Ik zat een keer na het sporten bij mijn moeder binnen naar dat
programma te kijken en ik kreeg ook tranen in mijn ogen van de verhalen
die voorbij kwamen.

Mijn moeder dacht dat ik zat te huilen om dat wij misschien ook voor de
tweede bezig waren en het niet lukte... (muad heeft ook 1 jaar op zich
laten wachten)

Nee ma....gewoon hormonen....

Phoe erg hé...ik dchat dat dat na 1 jaar ook minder zou worden...wordt alleen maar erger heb ik het idee.

groetjes Claudia en Maud

Nou zal ik jullie eens iets vertellen......
Ik was vandaag in Bussum en toen liep ik een kinderwinkel in en toen zag ik daar een vrouw die meegedaan heeft aan babyboom!!! Ik weet niet meer hoe ze heet. Toen ze meedeed aan het programma is haar relatie stuk gegaan. Met 37 weken is ze ingeleid en is ze bevallen van een dochter Karlijn. Afgelopen donderdag vertelde ze dat ze weer samen was met haar man. Weet iemand al over wie ik het heb? Maar ik vond het wel heel erg toevallig! Ze werkt daar in die winkel samen met haar moeder. Ik heb maar niets gezegd tegen haar, maar ze kon al aan mijn gezicht zien dat ik haar herkende haha

Terug
Bovenaan