Mening jongensnaam

<p>Wat vinden jullie van de namen: Mason of Sten?</p><p>Mochten jullie andere leuke ideeën hebben dan zijn die altijd welkom! We zijn aan het brainstormen over jongensnamen.</p>

Ik vind Sten een leuke naam. Staat wel in mijn lijstje maar niet van mijn vriend. Verder vind ik de volgende namen leuk: Tren, Jens, Jelt, Jurre, Niek, Mick, Lenn. Maar de voorkeur voor een naam is erg persoonlijk. Succes met kiezen. 

Allebei erg leuke namen! Net een beetje anders dan normaal, daar hou ik zelf ook wel van :)
Leuk om te gebruiken is een babynamen app, hierop kun je namen 'swipen' zo kom je ook namen tegen die je eerder niet gezien hebt, wat ook helpt bij het kiezen van een naam is de naam op te schrijven inclusief achternaam of op een geboortekaartje te zetten online en hem ook eens een paar keer te benoemen tegen elkaar. Namen blijven toch erg persoonlijk en je kan hem altijd nog een dubbele naam geben als je echt niet kan kiezen , Sten Mason staat ook best goed toch :)
Veel succes en natuurlijk plezier met jullie speurtocht ! 

Ik vind Mason erg leuk. Maar een naam is super persoonlijk, wat de een niets vind, vind de ander geweldig.
ik heb een 10.000 namen boek gekocht waar uit ik en mijn vriend er 10 moesten kiezen. Uiteindelijk had ik er 2 en hij 2 en was er 1 dezelfde. 

Terug
Bovenaan