mening namen gevraagd :-)

A

Anoniem

Guest
hoi

wij twijfelen voor een meisje tussen Noa en Eva, nou ben ik nieuwsgierig wat jullie vinden. Ik weet dat het hele populaire namen zijn, maar wij kennen niemand met die namen.

groetjes

Hoi hoi,

persoonlijk vind ik eva meer meisjesnaam als noa.
dat zal ook komen dat ik een jongen ken die noah heet
en een meisje eva...

succes! en doe wat je samen mooi vindt!

groetjes bianca 35 wkn.

Bij onze eerste twijfelde ik ook tussen 2 namen. M'n man  vond Aylin het mooist en ik eigenlijk Ayla. Ik heb dus alletwee de namen in m'n achterhoofd gehouden. Toen het moment kwam dat ze eruit was, keek ik naar het koppie en wist ik meteen:"Nee, dit is geen Ayla, dit is een echte Aylin." haha.
Zo kun je het ook doen, sommige namen passen niet bij een kindje, maar dat kun je pas zien als ze eruit zijn (tenminste dat vind ik dan)
Ik vind ze trouwens allebei erg mooi, ik zou het ook moeilijk vinden, misschien gewoon effe wachten tot je haar in je armen hebt, dan weet ik zeker dat je meteen weet welke naam bij haar past.

Succes, Miriam.

een vriendin van me was er ook niet uit, en inderdaad toen ze geboren was wisten ze het gelijk....

Maar ik kan er slecht tegen als ik ergens geen zekerheid ove heb... hahaha

Wij hebben 3 namen op een lijstje staan en daar staat ook noa in.Ik vind het een onwijsmooie naam en hier heb ik hem nog niet gehoord.Maar eva is ook een hele mooie naam.

Aan mij heb je niet zoveel dus.

Ik vind Eva mooier, maar dan zou ik het Ava spellen. Ava op zijn engels uitgesproken is Eva. Dat zou ik dan net iets leuker vinden, maar gewoon Eva is ook mooi. Noa is trouwens ook niet onaardig hoor!

Uiteraard vind ik Noa het mooist want zo heet mjn 14 maanden oude dochter. Hij is populair maar wij kennen ook niemand die zo heet.
Eva vind ik ook mooi maar zou dan eerder voor Evy kiezen, orgineel en wat stoerder.

Succes met kiezen!

Marielle

Terug
Bovenaan