Mening over bijpassende babynaam!

<p>Begin april verwachten wij ons 2e kindje? een jongen.</p><p>we hebben al een dochtertje van 8 maanden en ze heet Luna.</p><p>mijn man is van afrikaanse afkomst en dus moet de naam in zowel nederlands als engels uitgesproken kunnen worden, wat t zoeken nog best lastig maakt.</p><p>en we willen natuurlijk dat het mooi bij Luna klinkt.</p><p>we hebben nu Bodhi en Otis als 2 favorieten. Wat vinden jullie hiervan? En iemand misschien nog leuke suggesties??</p>

Wat een mooie namen! Luna & Max, Chris(tiaan), Ben(jamin)? :) Het is zo persoonlijk wat je mooi vindt!En of je in de omgeving al iemand kent met die naam maakt het ook moeilijk.. ;) 

Onze meid van 4,5 maand heet ook Luna! En ook wij denken nu al na over een naam voor de volgende als het een jongetje is! Zo lastig! Ik heb dus geen suggesties, maar lees wel mee ?

Hey,ik zit nu toevallig een film te kijken met daarin de hoofdrolspeler: Dale ? ook apart, engels en mooi bij Luna. Veel plezier iig met het zoekproces ?

Max is idd ook erg leuk! Helaas heet onze hond zo??dale is in het engels leuk maar op zn nederlands klinkt het als de dikke van dale. Ik heb zo’n vader die mijn man Desire al 7 jaar Desiree noemt hahahabenjamin vind ik echt tof! Mijn man vind het te lang maar hij staat nog wel op het lijstje☺️

Otis is en blijft een leuke naam vind ik. Je zou ook nog aan Luca kunnen denken, maar misschien ligt dat wat TE dichtbij Luna. Al klinkt het wel leuk: Luna en Luca. Persoonlijk geen fan van Bodhi, vooral doordat ik die naam dit jaar echt al te vaak voorbij heb zien komen onder de noemer "bijzonder".   

Terug
Bovenaan