Mening over compacte/opvouwbare kinderwagens waar bijv. Autostoeltjes inklinken?

<p>Omdat ik het liefst geen afscheid zou willen nemen van mijn eigen auto, ben ik aan het kijken naar hele compacte kinderwagens. We hebben ook een stationwagen, die nemen we mee als we bijv. Gaan wandelen en daar zou dan ook prima een kinderwagen met ligbedje in kunnen.</p><p>Ik zie veel systemen waarbij je de autostoel in een onderstel kan klikken en vervolgens het hele onderstel op kunt vouwen. Van bijvoorbeeld maxi-cosi en recaro.</p><p>Ik zie hier nogal wisselende verhalen over, hoe fijn is zo’n ‘modulair’ opvouw ding nou eigenlijk? Valt de kwaliteit tegen?</p>

Hoi hoi,
Ik heb als kinderwagen de mutsy evo en heb hierbij een losse adapter set gekocht zodat de maxicosi erop geklikt kan worden.
Het onderstel past ingeklapt net in mijn kofferbak (fiat500) moet alleen de wielen eruit klikken maar dat is een kleine moeite.
Weet niet of dit een antwoord is op je vraag.
Groetjes raya

Fijn om te horen dat jij er blij mee bent Raya! Het lijkt mij ook niet zo'n probleem als ik bijv wielen eruit moet klikken.
Mijn opbergruimte is iets vierkanter dan die van de fiat 500, dus daar moet ik even mee puzzelen denk ik. De Mutsy EVO was ik nog niet tegen gekomen, dus daar ga ik even naar op zoek :)

Wij hebben traveller, ook van mutsy. Was de goedkoopste alles in 1 kinderwagen van de babydump (€700,- als ik het goed heb) Ook daar kunnen de voorwielen wielen er gewoon vanaf.
Wij zijn heel blij met de wagen, onze zoon is nu 1,5 en we nemen hem nog steeds mee als we langere stukken gaan wandelen.
Misschien ook waard om te kijken of die in je auto past.

Wij hebben de easywalker harvey 2. Als tweede auto hebben wij een aygo en zelfs daar past hij in zijn geheel in de achterbak. Je hoeft hiervoor geen wielen eraf te halen en is erg licht in gewicht. Eventueel kun je ook de maxi cosi erop klikken. De adapters hiervan kregen wij er destijds bij.

Wij hebben de Bugaboo Fox. Om dezelfde reden als jij heb ik gekozen voor deze omdat het onderstel in zijn geheel in de achterbak van mijn Citroën C1 past. Ik hoef er geen wielen af te halen.
De maxicosi kun je erop klikken met behulp van adapters. Maar volgens mij zijn die voor nagenoeg alle kinderwagens wel te krijgen.

Wij hebben de easywalker harvey 2 lekker compact. Je kan er ook Maxi-Cosi adapters bij doen. Wij zijn er happy mee past ook in deze ford k (volgens een vriendin van mij)

Terug
Bovenaan