meningen gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
ik ben al enige tijd op deze site aan het kijken en heb vandaag jullie mening nodig...
Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan waar een hhhhheeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zichtbaar was( of ik wou er graag 1 zien) ben van plan deze week weer 1 te doen. nu heb ik ook last van misselijk die af en toe voorbij komen, mijn darmen gaan flink te keer en ik kan niet naar de wc.
ene moment heb ik ontzettend honger en het andere moment nergens zin in. ook heb ik last van hoofdpijn en duizeligheid..Ik denk misschien moet ik wel gewoon ongesteld worden, maar bij mij zit daar meestalwel een paar maanden tussen dus dat weet ik ook niet zeker.. ..................................Een elboel informatie, maar wie kan mij helpen...

Groetjes

het kan alle kanten op! Maar wil je zekerheid: testen!!!
enne.....een streep is een streep zeggen ze!!!
Veel suc6.
Patricia

HAllo,

ik sluit mij aan bij de mening van Patricia,

een streep is een streep!!!!

maar doe voor je eigen gemoedsrust nog een test, dan weet je het zeker!!

zal voor je duimen!!
succes

liefs elleke

hoi!

Vervelend is dat hè die onzekerheid. Maar ik denk het ook hoor: streep is streep.
Waarom doe je geen digitale test voor de zekerheid? Dan hoef je niet te zoeken naar (mogelijke) strepen, maar is het gewoon lekker in één keer duidelijk.

Ik hoop op heel goed nieuws voor je!

Liefs
Sylvia

een lichte streep is ook een streep. De streep komt door de hormonen. Ook de lichte streep kan alleen te zien zijn als er hormonen zijn. Dus de hormonen zijn er. Niet iedereen heeft evenveel hormonen in de urine, sommigen wat minder. En: deze hormonen zorgen ook voor een minder comfortabele stoelgang. Dus: PROFICIAT !!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan