Meningen over flesvoeding gevraagd tegen contante vergoeding.

Hallo jonge moeders, ik ben een bureau dat altijd op zoek is naar mensen die het leuk vinden om hun mening te geven over producten en daarvoor een contante vergoeding te krijgen. Ik ben zelf mama van een zoon van bijna 3 en een dochter van 14 maanden dus ik weet wat ze kosten. Dit is dus een leuk extraatje wat je kunt verdienen om wat leuks te kopen. Binnenkort heb ik een onderzoekje ( gesprekken, dus niet zoals bij de dokter ) over babyvoeding waarvoor ik moeders van kinderen van 0 tot 12 maanden zoek.
Deze zullen plaatsvinden in Amsterdam en Almere, dus als je in die omgeving woont is dat gunstig. Mocht je op dit moment borstvoeding geven heb ik eventueel deze of aankomende week wanneer het jou uitkomt een onderzoekje in Diemen wat 20 minuutjes van je tijd kost en 17,50 euro oplevert. Wil je meer weten, mail of bel me dan, je mag me alles vragen. Groetjes Heidi, aresponsa@kpnplanet.nl of 036-5353970.

PS. Moeders die speciale flesvoeding geven bijvoorbeeld tegen krampjes, spugen of allergie heb ik nhet meeste nodig, dus vooral deze moeders kan ik zeker een plekje aanbieden in het komende onderzoek. Ik noem het onderzoek maar er is alleen sprake van gesprekken, je hoeft dus ook niets te proberen of zoiets.
 
Terug
Bovenaan