Meningen over naam!

<p>Hallo,</p><p>wij hebben al een zoontje en zijn nu zwanger van nog een zoontje... nu zijn wij uit over de naam... lenn </p><p>maar we hebben vrienden uit een carnavalsgroep die een dochtertje hebben fenn.. zouden jullie de naam kiezen of niet?? We zien hun niet heel veel...  Meningen zijn welkom</p>

Gewoon doen, wat maakt het uit? Zeker als je ze niet vaak ziet... Mijn tip: kies ZELF jullie naam en laat je niet teveel beinvloeden door je omgeving. Jullie moeten er gelukkig mee zijn, anderen niet.

Ik vind het niet heel erg op elkaar lijken ofzo, en als dit DE naam voor jullie is zou ik het zeker doen. Helemaal als je ze ook nog eens niet vaak ziet :)

Wij hebben gekozen voor een naam die zelfs in de familie voorkomt! Omdat mijn achterneefje toevallig 12 jaar eerder op de wereld gezet is haha. 

Wij hadden allebei vanaf dag 1 een naam in ons hoofd die we allebei heel leuk vinden en hebben altijd gezegd dat dat m zou worden. 

Mijn neefje zie ik 1x per jaar en spreek ik af en toe eens op Facebook dus wij kiezen de naam gewoon. Als het echt jullie naam is zou ik het ook gewoon doen

Terug
Bovenaan