meningen van anderen

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meisjes.
Ik zit met het volgende,ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil( ronde 2/3 ) maar ik kan nooit zo goed mijn mond houden, dus heb ik het nieuws al tegen veel mensen verteld,ik ben er nl zo blij mee...alleen je krijgt natuurlijk verschillende reacties,sommige reageren heel blij voor je anderen weer een beetje van :ja maar dat kan nog wel een jaar of langer duren...daar wordt ik niet echt vrolijk van,en maakt me een beetje onzeker.hebben jullie daar ook last van?ik ben al 36 en heb natuurlijk geen jaaaaaaren de tijd....en ben jammergenoeg vrij ongeduldig van aard.

Vervelend he, andere mensen en hun meningen...
Het slaat ook nergens op om dat te zeggen want het kan ook goed volgende maand al raak zijn. Alleen komen er niet zoveel mensen op om dat te zeggen tegen je.
Ik ben ook zo Swinnie. Wij gaan voor nummertje 4, hebben dat vol enthousiasme aan de hele wereld verkondigd  en ook wij krijgen  veel mitsen en maaren te horen: stel dat het niet gezond is, waarom wil je er nog 1 je hebt er al 3 etc etc. Mijn schoonmoeder boycot ons besluit openlijk door aan te geven niet meer op nummertje 4 te willen passen...
Zo jammer allemaal he want uiteindelijk is het jouw leven en jouw beslissing en jouw keuze. Waarom kunnen mensen niet gewoon meevoelen en enthousiast zijn??
Gelukkig heb ik die mensen ook in mijn omgeving.

Meid, laat je niet gek maken: geniet van je beslissing en van het bezig zijn met dit grote wonder; het is echt de moeite waard!!!

Groetjes, M3

Geweldig mamma van 3 en nu dadelijk misschien van 4,ik geef mijn goede raad ook maar weg...laat jij je dan ook maar niet gek maken!
Ik haal de 4 niet meer,ben al blij als het er 1 wordt!
Groetjes,swinnie

Dag mama van 3,
Ook wij (nou ja, ik vooral...)  proberen zwanger te worden van de 4e. En ik zeg het tegen vrijwel niemand, want ik heb geen zin in al die meningen... zwak maar waar! Na 2 dochters ook  een zoon gekregen, dan ben je toch klaar - zo heeft bijna iedereen het al voor mij bedacht.  En zo jong ben ik ook niet meer (37)  en mijn man al helemaal niet (49), dus ik kan me voorbereiden op de reacties. Ach ja, laten we vooral ons eigen hart volgen en de rest kan 't dak op.

Geluk en  succes allemaal met je 't krijgen van je  eerste, tweede, vijfde of tiende kind. Elk kind is een welkom wonder, zeker bij degenen op dit forum.

Mooi gezegd Liseau! Inderdaad, élk kind is welkom en zeker hier!!! Ik (ronde 2 van de 1e) vind het juist leuk om te lezen dat de mama's hier net zo hard verlangen zwanger te raken! Als ik dat soort dingen lees, droom ik altijd een beetje weg... stel dat ik er al 2 of 3 heb... en dan probeer om  weer.... Hmmmm!!!!   Da's toch zalig!
Zeg, we gaan voor de babyboom hoor! Ik duim ervoor!!!

Liefs,
Tess

halloooo,
ook ik vind het fantastisch dat er bij jullie nummer 4 op het v erlanglijstje staat... het is toch geweldig om ervoor te gaan
vervelend dat zulke reacties moeten komen
trek het jullie maar niet aan hoor het is het niet waard!!!!
ik wens jullie heeeeeeeeeeel veel succes!!!
liefs tamaar

Toen ik op 13 april onverwacht zwanger bleek te zijn van een derde (slikte de pil), moest mijn moeder heel erg lachen. Ze had zoiets van ik kan beter lachen dan huilen. Wij vonden voor die onverwachte zwangerschap ons gezin compleet met twee kinderen. Ik bleek op 22 mei een bbz te hebben, die door het lichaam zelf opgelost leek te worden. Mijn moeder was mee toen ik met spoed naar het ziekenhuis moest en was zo tactloos om in het gesprek met de gynacoloog aan te geven dat ik me maar moest laten steriliseren. Toen op 26 mei de hormoonwaarde gedaald bleek te zijn en het dus definitief over was, belde ik mijn moeder  om het te vertellen. Ze zei toen dat ik maar niet aan een derde moest denken, omdat ik al twee gezonde kinderen heb. Mijn schoonmoeder maakte het nog erger door gewoon te zeggen, was je wel echt zwanger.
Nu we besloten hebben om toch voor een derde te gaan, hebben we besloten om het pas te vertellen als we drie maanden verder zijn.
Mijn advies is dan ook om je niets aan te trekken van wat een ander zegt en gewoon op je eigen gevoel af te gaan. Het is jullie leven en jullie beslissing.

Groetjes, Manon  

jeetje manon wat een botte harken zeg!!! sorry dat ik het zeg maar dat vind ik niet normaal!!! en idd gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor

Terug
Bovenaan