meningen voor een x aventure

.graag meningen over de x aventure
.hallo,
ben al een beetje rond aan het kijken voor een duokinderwagen voor onze twins die we in juli gaan verwachten.
nou valt mijn reuze steeds terug op de x aventure twinco. zeker omdat het toch wel ook de voordeligste is.
nou horde ik pas van iemand dat het onderstel van zo'n kinderwagen niet echt sterk is.
is er iemand die ook een x aventure heeft dan wel geen duo.
graag jullie mening.

groetjes
.mamavani op zondag 23 januari 2011 om 12:38 uur .Reageer ......

ik heb geen duo wagen maar wel een x-aventure... ik vind het heerllijk rijden zo op de luchtbanden.. ik rij er al bijna 4 jaar mee... maar weet niet of hetzelfde is als een duo wagen.. maar mijn Schoonmoeder heeft er wel naar staan kijken en heeft er mee gereden... vind het ook zo heerlijk rijden!

Hoi,

ook hier hebben we een x-adventure. Ook een enkele. Wij gebruiken m nu al 2 jaar en het is een tweedehandse. Prima wagen !!! Ook die van mn ouders (net zo lang in gebruik en ook tweedehands) doet het nog prima.

Hier dus erg tevreden over het merk!

groetjes Natasja

hey hoi
mijn menig weet je al :) op forum zwanger.
had ik toevallig ook geschreven over de duowagen x adventure twinco.
ik heb er nog geen problemen mee maar goed heb hem dan ook maar amper gebruikt dus geen idee of het onderstel slecht is. het lijkt wel goed te zijn.
zal hem af en toe wel gebruiken en straks meer als de baby er is.
heb ook eens een enkele gehad (tweedehands toen zo goed als nieuw.)en die hebben we gauw weer verkocht. trok heel erg na 1 kant en kantelde zelfs bijna een keer om dacht mede door die 1 voor draaiwiel, maar als je beter keek was de kinderwagen stang ook iets scheef. fabrieks fout misschien wel. met deze heb ik daar geen problemen mee, maar goed de twinco heeft dan ook 2 voorwielen dus net weer anders.
succes met kiezen en zijn inderdaad niet duur.
groetjes

Wij hebben tijdens de zwangerschap van de 1ste de X-Adventure gekocht met 3 wielen. Weet even het type niet meer. Maar was een combi wagen. Super fijne wagen om mee te rijden. En hebben hem volop gebruikt als buggy. Nu weten we zeker dat we ook met nr 2 nog volop plezier ervan zullen hebben.

Maar mocht je nog niet overtuigd zijn; ik werk in de babybranche en weet dat het onderstel van de x adventure hetzelfde is als al die van bijvoorbeeld de Quinny. Wanneer je hetzelfde onderstel ziet onder een ander merk komt het uit dezelfde fabriek. Zou me daar dus niet al teveel zorgen om gaan maken en die kinderwagen kiezen die jij fijn vindt.

Terug
Bovenaan