Meningen XL aankleedkussen

Hoi meiden,

Lotte wordt intussen behoorlijk groot voor haar aankleedkussen. Nu zat ik er aan te denken om een XL kussen te kopen, maar deze zijn nog best duur (38 euro en dan nog de hoezen a 20 euro p.s.).

Nu zou ik natuurlijk ook een dubbelgevouwen boxkleed o.i.d. kunnen gebruiken, hoewel deze natuurlijk niet 'waterdicht' zijn (hoewel, je hebt ook van die plastic dingen...). Met een hydrofiele luier er op kun je hem wel 'schoon' houden en ik heb al heel lang niet meer meegemaakt dat Lotte haar plas liet lopen bij het verschonen.

Wat vinden jullie?

Groetjes, Marisa

Hoi,

Eerlijk gezegd lijkt mij het een beetje overbodig. Bas past al lang niet meer op het aankleedkussen. Ik zorg gewoon dat zijn hoofd erop ligt tijdens het verschonen en dan ligt zijn lijfje er ook nog op. Zijn beentjes en voetjes liggen gewoon om de commode. Geen probleem!
En Bas heeft nog nooit geplast op het aankleedkussen. We hadden anders verwacht toen we een jongen kregen, maar nee hoor!

Groetjes, Karin

Hoi Marisa,

Ik zou het zelf niet aanschaffen, niet alleen omdat het best prijzig is, maar ook omdat ik het idd ook best wel overbodig vind.
Tara past ook niet meer helemaal op haar aankleedkussen, vaak verschoon ik haar gewoon op ons bed. Ze heeft tot nu toe nog nooit geplast tijdens het verschonen op bed, anders kan je er ook voor de zekerheid iets onder leggen, zodat het bed niet nat wordt, MOCHT het gebeuren dat ze plassen tijdens het verschonen. Succes!

Groetjes,
Shivana

Wow, das best prijzig zeg!! Ik zou het ook niet aanschaffen. Ik zorg er idd ook voor dat Eline met haar hoofd op het kussen ligt, haar billen liggen er dan ook nog op. Alleen de benen niet, maar goed, das niet zo erg!

hoihoi,

bedoel je het xl kussen van kidzworld? dat zou ik niet doen, heb hem net via marktplaats verkocht. Ik vond het er erg leuk uitzien en het vulde onze commode helemaalop maar het is van dat harde kraakspul. Levi vond het afschuwelijkom er op te liggen. Ik zag laatst wel dat ze nu ook hoezen hebben die er helemaaloverheen gaan maar ook ingepakt vond hij echt echt helemaal niets.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan