Meningsvraagje gesloten dank!

Vreselijk irritant die ongevraagde reclames! Wij hebben een nee-nee sticker op de brievenbus. Elke ondernemer die er toch nog een briefje door drukt krijgt mij zeker niet als klant.

Mocht er geen sticker op de bus zitten dan vind ik het wel kunnen. Maar of je nog opvalt tussen alle post en reclame die nieuwe ouders krijgen…???‍♀️

Als er geen sticker met 'Nee-Nee' op de brievenbus zit moet het zeker kunnen. Ik vind het zelf juist wel leuk een ondernemer die de koe bij de horens vat. Maar zoals zovaak; zoveel mensen, zoveel meningen :)

Ik zelf zou het ook erg vervelend vinden en me trouwens ook begluurd voelen. Een geboortebord in de tuin vraagt om een felicitatie. Niet om reclame.

Ik heb hier ook echt een hekel aan, vind het opdringerig en dat papier gooi ik toch meteen weg, zonde voor het milieu. Omdat ik me irriteer zou ik zelfs een ander bedrijf zoeken ?

Denk dat je beter in kunt zetten op social media. Doe een leuke like-deel en win actie dan bereik je al meteen een groot publiek. Als je nog naam moet maken verdien je nog niet zoveel zo gaat dat met de opstart van een dergelijk bedrijf. Zorg voor volgers, leuke acties en genoeg  live stories dan bereik je de juiste personen vanzelf wel! 

Succes

Terug
Bovenaan