Menopur werkt niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd voor alle zwangeren, was even een weekje niet op het forum geweest en het lijkt een ware babyboom te worden hier!
Ik heb net voor het eerst 2 weken Menopur gespoten om meerdere eitjes te laten rijpen en ben de afgelopen week 4(!) keer in het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting. Het leek er even op of ik 2 eitjes zou krijgen maar slechts 1 heeft doorgezet, vanochtend 18 mm. Heeft iemand dit al eerder gehad? Ik ben namelijk best wel teleurgesteld dat ik 2 weken heb geworsteld met dagelijkse prikken en het niks 'opgeleverd' heeft.
Hoe dan ook, maandag gaat poging 4 plaatsvinden, heb er steeds meer een hard hoofd in... maar wat moet dat moet, nietwaar? De wonderen zijn immers de wereld niet uit..

Succes allemaal weer, schuiven jullie een plekje voor me op op het wachtbankje?
liefs, Saar

Hoi Saar,

Bij ons in het ZH is het juist niet de bedoeling dat er meerdere eitjes rijpen. De reden hiervan is dat de kans op complicaties met een meerlingen zwangerschap groter is dan bij een gewone zwangerschap. Daarom houden ze bij IUI de dosis bewust laag.
Bij mij is niets aan de hand en toch moet ik hormonen spuiten omdat met hormonen de kans op zwangerschap groter is. De eitjes rijpen beter, heb ik het idee.
Maak je maar geen zorgen en vertrouw op je ei en het ZH. Naar mijn idee gaat het juist goed bij je. Bij mij gaat het altijd op deze manier!!!!!
Succes maandag en ik duim voor je!!!

Lfs, Kippie.

Hoi Saartje

Bij ons is het ook de bedoeling dat je maar 1 goed eitje  krijgt met de hormonen. Ik had zelf het idee dat het niets zou worden en zowaar kwam na 2 weken spuiten zetten toch een mooi eitje te voorschijn. ik zal voor je duimen dat dit je geluks-ei is

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan