Menopur

Hallo meiden,

Ik had ook al het stukje van pregnyl geschreven, maar ben vandaag naar het zh geweest, en ga beginnen met Menopur!Ook spuiten, wie heeft er ervaring mee???

groetjes mamavanjesse

Hoi!

Meteen je topic beginnen met goed nieuws! Ik heb hier lang rondgezworven en uiteindelijk 6 keer IUI gehad, waarvan de laatste drie keer ook Menopur gespoten. Met als resultaat een dochtertje van bijna een jaar nu. Ik weet nog dat toen weinig dames Menopur gebruikten dus ik was altijd blij als ik er iemand over hoorde.
Vond de eerste keer vreselijk met die injecties, maar je went er aan want het is natuurlijk een naaldje van niks. Maar het idee blijft griezelig...
Heel veel succes met je behandeling, hopelijk is het snel raak!
Groeten, Saartje

Hallo,
Ik heb Menopur gespoten i.v.m. ISCI.
Het was de eerste poging, dus de gyn begon laag in dosering, 2 ampullen.
Na de eerste follikel meting moest ik 3 ampullen gebruiken.
Ik had zo'n 5 follikels, waarvan 2 mooie grote.
Voor de punctie is er 1 vroegtijdig gesprongen, maar ze konden er nog 2 eitjes uithalen.
Er was er nog 1 mooi genoeg voor de ICSI poging en de embryo die daar uit voortkwam was erg goed.
Ben nu 21 weken zwanger.
De gyn vertelde mij dat je door Menopur vaak niet veel eitjes krijgt, maar wel vaak van mooie kwaliteit.
In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je snel met een mooi berichtje op het forum verschijnt.

Groetjes, Tessa

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties!Heb afgelopen maandag een gesprek gehad in het zh, er werd me voorgedaan hoe ik moet spuiten, en wat het middel doet.Heb 5 sep mijn NOD, wordt ik wel ongi moet ik bellen en dan ga ik onderbegeleiding de eesrte spuit zetten op dag 3.Daarna moet ik zelf thuis verder tot de eitjes mooi groot zijn, dit wordt in de gaten gehouden door de echo's, is het eitje groot genoeg, krijg ik in het zh een spuit pregnyl.dat snap ik eigenlijk niet, want ik krijg uit mezelf wel een goede eisprong, weet iemand waar dit dan voor kan zijn????

En dan maar klussen,haha!En hopen op een wondertje!
Ik krijg trouwens een lage dosering, 37,5 eenheden(halve ampul)
Ik gebruik nu clomid, maar tot nu toe zonder resultaat, en mijn baarmoederslijmvlies is te dun, dit is gekomen sinds de clomid, vandaar dat we overgaan op menopur.Verder is er geen aanwijsbare reden dan we niet zwanger worden, alles ziet er goed uit, bij mij, maar ook bij mijn mannetje!!!

Hopen dat al die spuiten niet nodig zijn, en dat ik gewoon deze maand zwanger blijk te zijn!!!

liesfa mamavanjesse

Terug
Bovenaan