mensen gezocht met kind en huisdier

Mijn naam is Wietske Hidding en ik ben 5e jaars student aan de universiteit van Wageningen. Als afsluiting van mijn studie ga ik een onderzoek doen naar het gedrag van kinderen in relatie tot honden en katten.

Ik ben op zoek naar gezinnen met kinderen in de leeftijd van een half jaar tot 8 jaar oud, die in het bezit zijn van een (of meerdere) hond(en) of kat(ten).

Van u wordt verwacht dat u uw kind (of mocht u meerdere kinderen in de doelgroep hebben dan kunnen zij allemaal deelnemen) gedurende 2 dagen een aantal momenten per dag gaat observeren. U hoeft dan alleen te letten op het contact dat het kind heeft met de hond(en) of kat(ten). Het zou fijn zijn als deze observatie tussen 18 juni en 23 juli uitgevoerd zou kunnen worden. Wanneer u besluit mee te doen aan mijn onderzoek, dan zult u binnen 3 weken het informatiepakket ontvangen met daarin alle benodigdheden.

Denkt u aan deze vereisten te kunnen voldoen en lijkt het u leuk om mee te werken, neem dan voor 8 juni contact met mij op!
Email: wietske.hidding@wur.nl

 
hoi hoi

ik lees net een oproep maar leek me erg leuk om te doen
maar ik heb net een kind die 9 is net 1 jaar te oud
ik had het heel erg leuk gevonden

groeten van Indey

ik hoop dat er mensen reageren

 
Hallo,
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die  mee zouden willen werken aan mijn onderzoek! Ik ben vooral op zoek naar gezinnen met kinderen tussen 1 en 2 jaar en tussen 4 en 8 jaar (met minstens 1 hond of kat).
Lijkt het je leuk om mee te werken, mail dan vooral! wietske.hidding@wur.nl
Alvast bedankt!
Groetjes Wietske
 
Terug
Bovenaan