mensen help mij aub hellllllllllllllllllllllp

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben 3 maanden geleden bevallen van een tweeling   en 8 weken erna ben ik ongesteld geworden dus op 16 maart was niet heftig was normaal wel helderrood bloed
nu moest ik weer deze maand  ongesteld worden maar nog steeds niks . ik ben helemaal nervieus   want ik heb gemeenschap gehad   na mijn menstruatie 2 weken na   met condoom maar wat is er gebeurt condoom ging kapot . dus ik zit te denken van nee he   kan tog niet zijn ?/ ik ben nog aan borstvoeding .   kan het zo zijn dat ik toch zwanger ben???? is wel leuk maar kan nu niet  de babys zijn nog heel klein en ik heb het hartstikke druk . ik ben helemaal aan het trillen hier   ik wil het echt niet nu niet . of zijn mijn hormonen gewoon door de war? ik weet niet wat ik moet denken   . ik weet jullie zouden zeggen om een test te doen maar ik durf gewoon niet   ik wil dat + niet zien als het zo is wat moet ik dan doen?   graag jullie rectie please  ?????/ kan het zo snel al gebeuren dan?

Hoi ,

Ik zou het met je partner erover hebben en eventueel naar de huisarts gaan.
Die kan je wel advies geven denk ik.

Groetjes en veel sterkte jessica

Dat je zo snel weer zwanger kan worden is zeker mogelijk!
Maar als je het zeker wilt weten of je nu alweer zwanger bent zou ik toch een test doen..

Ik snap heel goed dat je er nu niet echt op zit te wachten maar dan ben je wel een stuk onzekerheid kwijt.

Ik wens je heel veel succes!

Groetjes Suus

.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat je weer zwanger bent.  Om het zeker te weten zou ik  een test gaan doen, want dan weet je waar je aan toe bent.

Veel liefs, Yvonne

Tja, misschien wel voor de hand liggend, maar om uit die onzekerheid te zijn zou ik gewoon even testen. Misschien moet  je cyclus wel weer op gang komen en ben je gewoon nog niet heel regelmatig, maar je zou zwanger kunnen zijn.
Succes!
grtoetjes, daantje

hoi hoi

je kunt zo snel naar de bev zwangerraken ik mijn zoon was 4 maanden toen ik 7 weken zwanger bleek te zijn.
meer er is 1 probleem je kunt geen test doen want de hcg hormonen blijven 12 tot 16 weken in je lichaam zitten vooral als je bv geeft  je kunt dus positief testen terwijl je niet zwanger bent je kunt het beste je ha bellen deze kan meer voor je doen
succes

veel liefs angela

Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent maar ja je hormonen kunnen ook van slag zijn hoor. Ik zou even contact opnemen met de huisarts.
Groetjes Tara

Kaylin,
Volgens mij is dat hormoon nu wel weg hoor.
Ik geloof zelfs dat als je test terwijl je al verder bent dan 16 weken, je kans hebt op een negatieve test terwijl je dan hardstikke zwanger bent!!
Dat is ook de reden dat meedoen aan moeders voor moeders maar zin heeft tot 16 weken!
Het hormoon is dan veel minder, of zelfs weg..niet te meten..
Alleen na een miskraam blijft het nog wel even  aanwezig, maar dat is vaak ook voor de 16 weken.

Gr R

Terug
Bovenaan