mensen ik ga hier weg

A

Anoniem

Guest
hoi ik wou even zegen dat ik hier weg ga, ik heb naamelijk pco en ik merk dat ik er hier niet zo goed over kan praten omdat het bij de meeste nog onbekend is. en dat geeft niet logies. dus ik ga naar een forum waar alleen mensen met pco zitten,

Ik zou nog af en toe wel mee lezen hier.

Ik wens iedereen heel veel geluk toe en dat jullie maar snel zwanger raken.

groetjes sherina.

ps ik ga hier niet weg omdat het hier niet gezellig is. maar ik voel me daar beter op mijn plaats,

pco= teveel eieren waardoor je moeilijk zwanger kan raken,

he meis , veel s6 verder op de andere forum, laat je wel weten af en toe  hiero hoe het gaat met je , zijn wel nieuwschierig hoor, en wel laten weten als je zwanger bent he meis,
\veel sterkte er mee hopen op goede geluk

x greetz suzette

Ik wil je graag heel veel sterkte en succes toewensen!

x-vlinder

Hoi,

ik snap het, maar ik wil je wel even  zeggen dat ik ook PCOS heb, en ik ben 2x heel erg snel zwanger geraakt. Het kan dus wel. Dus geef de moed niet op!! Heel veel succes met zwanger raken en laat af en toe nog eens wat weten.

Groetjes,
Heartje

Hoi meis,

Heel begrijpelijk dat je naar een ander forum gaat zeker als het je meer aanspreekt!!!!
Heel veel succes en hopelijk ben je toch ook heel snel zwanger het kon wel lees ik net!!!!

Liefs Sandy

hoi allemaal echt super lief jullie berichtjes.
ik weet wel dat het wel kan hoor zwanger raken. maar het duurd zo lang.
en ik kom zeker nog wel eens hier langs. en ik laat het ook wel weten als ik zwanger ben hoop dat dat heel snel is. ik ga donderdag 16-08 naar de gyn. hoop dat ik dan aan de medicijnen mag.

heel erg bedankt allemaal.

groetjes sherina

Niks te danken hoor das heel normaal!!!
En als je wat laat horen vinden we dat altijd leuk en gezellig!!!
Denk maar nu aan je eigen en hoop dat het bij de gynecoloog wat oplevert voor je!!!
Heel veel succes met alles en we denken hier aan je en gaan hard duimen voor je!!!

Liefs Sandy

hallo, meid ik zie je daar ik ben daar ook, kletsen we daar verder, tot snel doei

Terug
Bovenaan