mensen in Rotterdam Zuid?weten julli of ern Zuid continurooster scholen zijn

hallo allemaal ik heb een vier jarige zoon en ik zoek voor hem continuerooster scholen ik heb nog een baby is moeijlijk heen en weer wie weet er van ?laat wat horen?

groetjes wacht reacties adama
 
geen stomme vraag hoor. continurooster school is de kinderen blijven op school alle kinderen tussen de middag daar eten ze een boterham dan breng je hem   keer en haal je hem   keer dus twee keer heen en weer als je nog een kleintje thuis hebt is het handig.ik wist het ook niet heb het geleerd wat het was als er zo een scholl is wil ik me zoon graag in schrijfen.

groetjes
 
Oke, dan weet ik wat het is. Mijn dochter zit op zo'n school. Wist alleen niet dat dat zo heette. Ik heb zelf ook op die school gezeten. Ik weet niet of je er bekend mee bent maar dat is de Vrije School. Een Vrije School schijnt het beste te vergelijken te zijn met een Jenaplan school of Montesori onderwijs. Misschien is het iets voor je en kun je je er in verdiepen. Over het algemeen is het wel een school waar ouders bewust voor kiezen omdat ze achter de gedachte van de school staan. Vrije Scholen zijn verspreidt over heel Nederland. In Rotterdam zit er ook minstens een maar ik weet niet of dat bij jou in de buurt is.
Succes ermee.
Groetjes, mama1977.
 
hallo waar kan ik vrije scholen vinden in mij buurt ik woon   ongeveer bij zuidplein , en ik ben op zoek naar continurooster scholen als je mij daarbij kan helpen dank ik je?heen en weer vind ik niet leuk
 
Hoi Adama,

Kan je kindje niet gewoon overblijven op school tussen de middag?
Dit kan tegenwoordig volgens mij op alle scholen, je geeft dan een boterham en melk met je kindje mee naar school.

Je moet dan wel een kleine vergoeding betalen. Maar dan kan ie tenminste op de school blijven waar hij al gewend is en waar hij zijn vriendjes heeft.

Vraag het eens na bij de juffrouw of jouw kindje niet tussen de middag op school kan blijven.

Succes en groetjes Renata.
 
Gewoon even Googlen op basisscholen Rotterdam-Zuid. En dan kijken welke een continurooster hebben. Of idd je kindje laten overblijven. Iedere school heeft daartoe tegenwoordig mogelijkheden. Ze zijn het zelfs verplicht volgens mij.

Groetjes, Cathy
 
ik heb gegoogeld en die scholen zijn ver heb geen auto ook geenrijbewijs. me zoon kan wel overblijfen maar met geld en continurooster schollen zijn zonder geld daarom vroeg ik het.

groetjes adama
 
Terug
Bovenaan