mensen ontmoeten!

Hoi allemaal ,

Ik ben Melanie, 27 jaar en moeder van Jesse (18 maanden) en melle (2 maanden). Samen met mijn mannetjes woon ik in Almere. Nou ben ik op zoek naar andere moeders in Almere, die het leuk vinden om samen wat leuks te ondernemen. Ik merk dat met twee kleintjes, die nog niet naar de peuterspeelzaal gaan, je wereldje toch wel erg klein wordt, daarom lijkt het me leuk om met andere moeders in contact te komen, laat het me weten als je dat ook wel wat lijkt.

Groetjes!
 
Hoihoi,

Ik ben Willemijn, uitgerekend op 4 oktober van mijn 2e Uk en met een zoon Daan die dan ruim 1,5 jaar is (18 maanden +).

Ik woon nu nog in Amsterdam. Ik ga verhuizen naar Almere Buiten, Bouwmeesterbuurt. We krijgen 30 juni de sleutel.

Waar woon jij?

groetjes,
Willemijn
 
Hoi Willemijn,

Bedankt voor je reactie! Jeetje dat lijkt me wel een hele verandering van wonen in Amsterdam, naar Almere. Ga je verhuizen i.v.m. de kinderen? Ik woon zelf ook in Almere-buiten, maar dan in de Eilandenbuurt.

Dus jij krijgt je kids ook snel achter elkaar? Nou mij bevalt het heel erg goed. Misschien kunnen we een keer iets afspreken als jij goed en wel verhuisd bent!

Groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan