Mensen uit omgeving Lelystad?

 Hallo Allemaal

Zijn er misschien mensen uit omgeving Lelystad die ook zwanger of net zwanger zijn? Ikzelf ben nu 10 weken zwanger en kom uit Lelystad. Ik woon hier net 1,5 maand. Hahaha, niet lang nee. Daarom lijkt het mij leuk om in contact te komen met mensen hier uit de omgeving die nu hetzelfde doormaken als ik...
Nou, daar gaat ik weer... Toedeledokie!

Cody
 
Dag mede-poldenaar!

Ik woon zelf in Zeewolde, dus of je dat echt in de buurt kan noemen....
Maar dat heb je snel in de polder, de volgende stad/dorp is vaak bijna een half uur rijden.
Ik woon hier nu ruim 3 jaar en het bevalt erg goed.

Ik ben nu 21 weken zwanger dus al weer op de helft. Alles gaat goed met de kleine. Hij/zij schopt al aardig en ik voel me erg goed. Niet zo heel veel energie maar ja, dat hoort erbij!
 
Hee Cody,

Ik woon ook in Lelystad, en ben bijna 23 weken zwanger. Hoe ver ben jij? Waar woon je ongeveer? En hoe bevalt het je hier? Leuk joh, dat je ook hier woont. Kunnen we veel dingen delen.

Ik hoor het allemaal wel, ben niet elke dag, maar wel regelmatig op het forum te vinden, dus reageren zal ik zeker.

Doeidoei!!
 
He Cody,
Mijn naam is Rox en ik woon sinds 3,5 jr in Lelystad, met veel plezier kan ik wel zeggen.
Vandaag  zijn we 12 wk en 5 dg zwanger van  ons eerste kindje, we zijn 22 september uitgerekend. Ik lees al  heel lang mee op het forum en heb heel af en toe  een berichtje geplaatst.  Hoever ben jij? En gaat alles goed.
Vanmiddag gaan we voor het eerst  naar de  VK, spannend.

Groetjes,
Rox

 

Hoi hoi allemaal,

ik woon aan de Binnendijk, Lelystad Haven. Ben a.s. donderdag 12 weken zwanger!!! Ga dan ook voor het eerst naar de verloskundige en de dag erna, 25 mrt naar de gynacoloog! Spannend joh! Dit is mijn eerste zwangerschap, ben 26 jaar. Hoe oud zijn jullie en waar wonen jullie precies? Misschien treffen we mekaar op zwangerschaps gymnastiek hihihi.
Tot nu toe heb ik het hier goed naar mijn zin, ken alleen nog weinig mensen. Mijn vrienden wonen zogezegd allemaal nu niet meer echt in de buurt.
Heb hiervoor in Haarlem gewoond, maar vind het niks om mijn kind later in zo ´n drukke stad groot te brengen.
Maar het lijkt mij wel leuk om wat contact te houden!
Nou, ik hoor het wel weer.

Groetjes Cody!
 
Terug
Bovenaan