Mensen uit purmerend

Zijn er op dit forum ook mensen uit Purmerend.
Ik ben zelf woonachtig in Purmerend. Ben nu 19 weken zwanger van de eerste
en ben 22 jaar.
Ik wil het eigenlijk gewoon weten puur uit nieuwsgierigheid.

Groetjes Heleen
 
Hey meiden ik kom ook uit purmerend. Ben 22 jaar en 10,5 week zwanger. Het lijkt me leuk om te mailen en ervaringen uit te wisselen.

Liefs,

Danielle (danielle_meurs@hotmail.com)
 
Hallo allemaal!

Ik kom zelf ook uit Purmerend, ben 27 jaar en 19 weken zwanger van de tweede. Ik heb al een dochter van (bijna) anderhalf. Het lijkt mij ook leuk om met elkaar te kletsen/mailen.

Mijn mailadres is: wendypantaleo@yahoo.com

Ik ga trouwens ook naar het waterlandziekenhuis, hoe vinden jullie het daar?

groetjes Wendy
 
Hoi allemaal

Ik ga ook voor controle naar het waterland ziekenhuis. Ik moet zeggen dat het hele lieve mensen zijn daar. Volgende week vrijdag heb ik de 20 weken echo en ben nu al nerveus. En donderdag ga ik naar twinkelster om te kijken wat het wordt.
Ben nu op dit moment 19w1d zwanger. En ik woon in Purmer-noord. Ik vind het wel leuk dat er nu eindelijk meerdere meiden zijn uit purmerend. We moeten ook eigenlijk wel contact houden en ervaringen uitwisselen.
Hoop dat het stand houdt.

Groetjes heleen
 
Ook ik zit bij het waterlandziekenhuis. Ik vind wel dat de mensen daar aardig zijn hoor. Eerst liep ik bij de gyn. maar mag nu gelukkig naar de verloskundige. Met 13 weken krijg ik weer een echo en gaan we naar het hartje luisteren. Hopen dat het te horen.

Ik zou het inderdaad ook leuk vinden contact te houden.

Hebben jullie trouwens heel veel zwangerschapsklachten??? Ik vind het allemaal wel meevallen. Alleen de vermoeidheid valt best zwaar. Dat ben ik nl helemaal niet gewend.

Nou ik hoor jullie wel.

Liefs,

Danielle
 
Ik heb eigenlijk weinig zwangerschapsklachten. Alleen dat ik heel erg moe ben. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik alleen maar s'' avonds werk. Werk in de horeca. Als het goed is ga ik binnen kort in de ochtend werken dus we zullen wel zien hoe dat dan gaat lopen. Misschien dat ik dan minder moe ben. Ben nu dan ook wel stront verkouden. Dus dat heeft er ook wel invloed op.
Verder eigenlijk nergens last van niet misselijk alleen af en toe last van een harde buik dus dan maar weer rusig aan doen.

Groetjes Heleen
 
Terug
Bovenaan