menses

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Wij gaan nus tarten met ronde 7 voor ons eerste kindje maar is jullie ongesteldheid ook zo kort?
Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus onregelmatig (maar das niet erg) maar mijn menstruatie is ook de ene maand langer dan de andere. Dat vind ik een beetje vreemd.

Wie kan mij helpen?

x karin

hoi,

wij zitten nu ook in ronde 7
de ene maand is het een dag of 3/4 en de andere maand een goede week,en het is niet meer zo bloederig meerals voorheen met de pil,bij jullie ook??

xxx

Hey meis,

Wij zijn alweer 15 rondes verder en mijn ongi houdt max drie dagen aan. Vind het juist heerlijk ben ik er zo snel mogelijk weer van af.

Gr Tamaar

Ik verlies juist meer bloed dan met de pil.
Vind het ook niet erg hoor dat het zo kort duurt, heb ook meer pijn tijdens mijn menstruatie maar ja als het goed is ben ik er binnenkort 9 maanden vanaf!

Zijn jullie ook bezig voor het eerste wondertje?

Mijn volgende NOD is rond 26 -8.

succes allemaal.

XK

Bij mij is het heel verschillend. De ene keer lig ik krom van de buikkrampen en verlies is heel veel bloed, en vorige maand had ik bijna geen bloedverlies. Toen dacht ik zelfs nog aan een innestelingsbloeding.

Wij zijn voor ons 2e wondertje bezig, 1e ronde. En ik ben al bijna een week overtijd, maar negatieve test.

Groetjes,
Heartje

Sinds ik gestopt ben met pil ben ik korter en minder bloediger (yech!) ongesteld
Wel fijn natuurlijk
Normaal was het echt van maandag t/m vrijdagavond, nu meestal 3 hoogstens 4 dagen

Terug
Bovenaan