A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, schrijf hier niet vaak maar heb eigenlijk wel even een vraagje. Donderdag nacht werd ik wakker met behoorlijk menstruatieachtige krampen (was toen 10weken en 3 dagen). Die menstruatieachtige krampen hebben de hele dag aangehouden (tot s'avonds 9 uur), en was heel erg bang dat het mis ging. Gelukkig heb ik verder geen bloed of roze slijm gezien, alleen maar vrij veel helder slijm. Ik heb die menstruatie achtige krampen al 2 keer eerder gehad maar de laatste keer was in de 7e week dus hoopte dat ik er nu vanaf was. Heb met 8 weken een prachtige echo gehad met kloppend hartje. Ik voel me nu nog wel gewoon zwanger, (inclusief misselijkheid). Maar wilde graag weten of meer meiden dit hebben gehad en met name na de 10e week nog. En of iemand weet wat dit kan zijn? (bandenpijn, groeipijn?) Ik ben misschien nog een beetje onzekerder dan iemand anders omdat ik via IVF-ICSI zwanger ben geworden en ik vorig jaar september met 5 weken een miskraam heb gehad. Hoop dat er mensen zijn die me een beetje kunnen gerust stellen! Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik heb trouwens donderdag mijn 2e echo, en vind het nu toch wel weer heel spannend....
Liefs van Margreet
Liefs van Margreet