Menstruatie achtige krampen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, schrijf hier niet vaak maar heb eigenlijk wel even een vraagje. Donderdag nacht werd ik wakker met behoorlijk menstruatieachtige krampen (was toen 10weken en 3 dagen). Die menstruatieachtige krampen hebben de hele dag aangehouden (tot s'avonds 9 uur), en was heel erg bang dat het mis ging. Gelukkig heb ik verder geen bloed of roze slijm gezien, alleen maar vrij veel helder slijm. Ik heb die menstruatie achtige krampen al 2 keer eerder gehad maar de laatste keer was in de 7e week dus hoopte dat ik er nu vanaf was. Heb met 8 weken een prachtige echo gehad met kloppend hartje. Ik voel me nu nog wel gewoon zwanger, (inclusief misselijkheid). Maar wilde graag weten of meer meiden dit hebben gehad en met name na de 10e week nog. En of iemand weet wat dit kan zijn? (bandenpijn, groeipijn?) Ik ben misschien nog een beetje onzekerder dan iemand anders omdat ik via IVF-ICSI zwanger ben geworden en ik vorig jaar september met 5 weken een miskraam heb gehad. Hoop dat er mensen zijn die me een beetje kunnen gerust stellen! Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik heb trouwens donderdag mijn 2e echo, en vind het nu toch wel weer heel spannend....

Liefs van Margreet

Wat een spnning zeg. ik heb dit niet meegemaakt, maar ik kan me je onzekerheid en spanning erg goed voorstellen.
Ik hoop voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt!

Liefs Noelie

Heb je een goede stoelgang?? Ik heb ook verschrikkelijke krampen gehad rond die tijd en toen bleek het achteraf mijn darmen te zijn......

Die gaan ook een andere plek in je lichaam opzoeken...
Of bandenpijn is ook heel pijnlijk hoor!

Maar als je het echt niet vertrouwd bel je de Vk die kan je vast geruststellen...en misschien even naar het hartje luisteren!!

X Saskia
37.5 wk

Hoi Margreet,
Ik herken je verhaal.Ben nu precies 7 weken zwanger na de 1e ICSIpoging,en ben ook zo vreselijk onzeker.Ook ik heb steeds van die ongi achtige krampen,maar zoals ik van iedereen rond me heen begrijp,komt dat omdat je baarmoeder aan het groeien is.Afgelopen nacht heb ik vreselijk kramp in mijn baarmoeder of eierestokken gehad,tenminste zo voelde het.Je hebt toch wel eens kramp in je kuiten?Nou,zo voelde dit ook maar dan in mijn onderbuik.Ik heb mijn handen er op gelegd en hoopte dat door de warmte de pijn zou verwijnen,maar het duurde een hele tijd.Nu zeurt het af en toe een beetje aan de linkerkant,net alsof je dus een spier hebt verrekt.Volgende week dinsdag hebben we de echo,wat kan een week lang duren dan he?Zijn er nog meer mensen die dit herkennen?
groetjes Palino

Meiden bedankt voor jullie reakties! Het gaat hier nu weer stukken beter, na donderdag geen krampen meer gehad en verder ook geen bloedverlies. Voel me nog steeds super zwanger en ben ook nog misselijk. Nog 2 nachtjes dan hebben we de 2e echo, heb er zin in maar vind het ook spannend. Gister is er een vrouw van moeders voor moeders geweest. Ik kwam er pas achter dat ze nu ook weer in Friesland inzamelen (hebben ze jaren niet gedaan) ik kon me nog op het nippertje aanmelden en kan nu nog 5 weken meedoen, ze heeft ook weer even een testje gedaan gister en die was superpositief. Verder een mooi serviesje en bestekje van dick bruna gekregen omdat ik meedoe. Ik ben zelf ook 2 keer dankzij deze hormonen zwanger geraakt dus vind het fijn dat ik zelf nu ook nog even mee kan doen! Meiden voor jullie allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst!

Groetjes van Margreet

Terug
Bovenaan