Menstruatie-achtige krampen

Hoi Allemaal,

Misschien ligt het in de lijst van het 'steken'-onderwerp... maar ik heb al een aantal dagen last van krampen. Op de cursus had ik begrepen dat het normaal is, en en soort voor-weeën zijn... Maar ik heb het idee dat ik ze nu wel erg vaak voel, eigenlijk de hele dag door, met tussenpozen van ongeveer 30 minuten. Herkent iemand dit, en wie weet waar deze krampen nou precies vandaan komen??

xxx

hoi hoi
nee dit herken ik niet ik heb hier al neergezet in mijn vagina vreemde pijn, en vdw werd ik s'nachts wakker met vreselijke buikkramp maar dat was s'ochtends weer over.
als je je er niet fijn bij voelt zou ik gewoon even de vk opbellen.
heel veel succes ermee
groetjes

hoi,
ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en heb aangegeven dat ik last heb van 'ongesteldheidspijn' , steken in mijn onderbuik, zwaargevoel. Ze vertelde mij dat dat heel goed kon komen door dat de baby steeds zwaarder wordt en drukt op je onderkantje. Ook is bij mij de baby al een beetje aan het indalen waardoor in die pijn heb.

groetjes an

Hoi,

Ik heb het bij mijn eerste dochter ook gehad en de keer daarna bij de VK bleek ze inderdaad ingedaald te zijn. Dus misschien is het dat wel. Andere mogelijkheid is een soort van harde buiken: die kunnen ook met een wee-achtig gevoel samengaan. Dan is de remedie rustig aan doen. Wanneer moet je weer naar de VK?

Groetjes

Anne72

Hoi Hoi!

Morgen (dinsdag) ochtend heb ik een afspraak bij de VK. Het zal bij mij dan ook wel iets van indalen of een zwaardere baby zijn. Ben benieuwd, ik laat het ig even weten ;)

xxxx

Hoiii

Beetje late reactie, sorry. Ja ik ben geweest en de baby is inderdaad aan het indalen begonnen! Vandaar de krampen volgens haar. Dus nix aan de zijs!
Baby groeit goed, ik ben (helaas) ook weer 3 kilo aangekomen (zucht)....
Maar alles gaat dus prima gelukkig!

xxx

Terug
Bovenaan