menstruatie-achtige pijn 3 weken na curretage, wie kent dit?

Hallo lotgenoten.

Ik heb in December mijn tweede miskraam gehad ( missed abortion). Ik heb met pilletjes de miskraam opgewekt, Er gebeurde van alles en er kwam voor ons gevoel een hele grote vrucht te voorschijn. Nietsvermoedend zijn we op controle gekomen en bleek alles alles er nog te zitten. Ik heb daarna gecurreteerd. Na 2 dagen kreeg ik heftige pijn en ben ik weer accuut opgenomen en diezelfde middag weer gecurreteerd. er bleken nog resten in te zitten.
2 dagen na de laatste ingreep was het bloeden al gestopt en zijn mijn vriend en ik weer verder gegaan met het nastreven van ons droompje, een tweede kindje ( hebben er al 1 van 3 jaar). Nu 3 weken later heb ik met vlagen een menstruatie achtige kramp wat vooral naar mijn liezen trekt, dit heb ik normaal wanneer ik zwanger ben. Ik eet mij rot aan zoetigheid en wordt weer dikker. Ik dacht mijn dagen komen er weer aan maar het zet niet door. Weet iemand wat dit kan betekenen?

Hoi,

Bij mij was het toendertijd mijn eisprong. Na beide mk (met curetage) heb ik een aantal maanden zeer pijnlijke eisprongen gehad. Soms zo erg dat ik een pijnstiller nodig had.

Na een curetage kan het wel 6 weken duren voordat je weer ongesteld word. Het zou dus goed een eisprong kunnen zijn.

Groetjes, Cathy

hoi,

Zat ook te denken aan je eisprong....
Zelf heb ik die dus gevoeld en dat was op een dag na 3 weken na de curettage... was ook gevoeliger/pijnlijker/duidelijker dan voor de curettage (voor die tijd voelde ik hem overigens niet altijd hoor)

groetjes,
Marije

Hoi

Ja ik herken het ook heb in sept een bbz gehad en de eerste eisprong na de bbz deed ook zo'n vreselijk pijn. In dec was ik weer zwanger die uiteindelijk een miskraam werd ook nu weer vreselijke pijn na eisprong. Ik denk dat het er gewoon bijhoord. Maar vind het eigenlijk vreemd waarom het zeer moet doen. Maar goed ik ben ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zo ervaart.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan