menstruatie achtige pijn onderbuik

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt heb ik sinds gistermiddag een menstruatie achtige buikpijn. Ben vorige week ongesteld geweest en sinds woensdag is dit over. Kan de buikpijn ovulatiepijn zijn? Ik ben 2 keer eerder zwanger geweest maar kan me niet herinneren dat ik toen mijn eisprong voelde. Nu was ik beide keren ook heel erg snel zwanger....we hebben gisteravond wel geklust om het zo maar te zeggen..nou ja, moeten we het weekend nog maar wat extra klussen... vind mijn man helemaaaal niet erg hahaha. Verder kunnen we alleen maar afwachten of het gelukt is. Moet dinsdag wel naar de tandarts voor het afwerken van een eerdere wortelkanaalbehandeling. Kan een verdoving ook kwaad? Stel dat ik wel zwanger blijk te zijn geworden? Heb voor de zekerheid maar even een mailtje naar de tandarts gestuurd om te vermelden dat we werken aan een zwangerschap. Nu zijn het twee vragen geworden....

Hoi Linda,

Ik had op de dagen voor mijn eisprong ook zulke buikpijn, heel vervelend.
Maar volgens de ovulatie kalender zat dat dus rond mijn eisprong.
Dus ik denk dat het daar best mee te maken zou kunnen hebben.

Wat de tandarts betreft, bij ons hangt er altijd een papier op het prikbord dat als je zwanger bent, (of het nog niet zeker weet) je dit altijd even moet melden vooraf.

Succes!!1
Groetjes Yaja

hoi allemaal

ik ben nieuw hier,ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje weet het sinds 2 dagen ,na anderhalf jaar proberen is het eindelijk gelukt,ma nu ben je natuurlijk steeds bang dat het zo weer afgelopen is,nu heb ik sinds vandaag zo n zeurderige onderbuik klachten lijkt net of ik elk moment ongi ga worden,ik word er zo onzeker van en weet niet of dat erbij hoort.ben nu als het goed is in mijn 5e week ingegaan heb dinsdag een echo.
heeft iemand evaring ermee ik zou heel dankbaar zijn als ik wat reacties van mensen hierop zou krijgen,
alvast bedankt en wens iedereen een goede zwangerschap toe!!
gr ysa

Terug
Bovenaan