menstruatie achtige pijn

Hebben jullie daar last van een soort gevoel net of je ongi gaat worden af en toe! Ik ben het vanmorgen vergeten te vragen aan de VK. Ben wel benieuwd of jullie dat ook wel eens hebben. Of misschien enig idee wat t kan wezen?!

Liefs Janne

Ik heb het ook Janne en vind het dan weer heel eng... bij de 1e zwschap had ik het nl. in week 12 en toen begon ik s'nachts te vloeien; gelukkig niets aan de hand maar dat was pas achteraf......

Maar nu ga ik ff rustig zitten met een warm kussentje erop of zoiets en probeer te ontspannen en meestal trekt het dan weer weg... wat het is? Geen idee.... zolang de beeb maar blijft zitten... haha

Hoi Janne en Sunny,

Hier nog iemand met dezelfde klachten. Tenminste ik had ze twee weken geleden. Mijn VK zei toen dat ik moest stoppen met werken. Dit heeft echt geholpen. Waarschijnlijk doe je dan te veel en nu ik veel meer rust heb, lichamelijk, maar vooral ook geestelijk heb ik er bijna geen last meer van. Heel soms 's avonds. Ik zou het wel even doorgeven aan VK zo snel mogelijk. Kan maar beter weten wat je moet doen dan dat je niks weet toch?

Succes!

Hey meiden,

Gelukkig ben ik dan niet de enige. Ik had net een flink eind met Senne gefietst dus zodoende dat k misschien teveel van mezelf gevergd heb. Ik heb de Vk een mailtje gestuurd met de vraag hoe en wat. Gelukkig is de pijn nu wel een eind weg getrokken.
Heb even lekker op de bank gelegen en dat hielp!
Gewoon rustig aan doen denk k!

Liefs Janne

Hey meiden,

Ik heb er ook regelmatig last van, begon vanaf ongeveer 25 weken.
Vond het ook heel erg eng, omdat wij al een kindje hebben verloren door een vroeggeboorte.
Ben toen naar de gyn geweest en volgens haar is heeft het te maken met het oprekken van de baarmoeder.
Je kindje begint op gegeven moment harder te groeien en daar kun je dan last van krijgen.
Niks om zorgen over te maken zei ze, wel luisteren naar je lichaam en ff rustig gaan zitten/liggen.
Ben nu ondertussen bijna 32 weken zwanger, dus we gaan de goede kant op!!!

Liefs Muis

Thanks voor je reactie muis, je schrikt altijd wel even als je zoiets voelt! Van jouw snap k t helemaal als je al eens een kindje hebt verloren, is dat al lang geleden? Hoe kwam het dat je kindje te vroeg ter wereld kwam? Of hebben ze daar geen verklaring voor? Hoe ver was je toen? Dan moet het nu zeker wel spannend voor je wezen! Meis heel veel sterkte!! Ik kan me zo voorstellen dat t niet altijd makkelijk is!

Liefs

Ik heb een reactie gehad van de VK, dat ze die klachte vaker horen naar mate je zwangerschap verder vordert. Zolang je niet bloed en geen heftige buikpijn krijgt waar regelmaat in zit ( weeen) kan het geen kwaad! Dus gelukkig weer een beetje gerustgesteld!

Liefs

Terug
Bovenaan