Menstruatie- achtige steekjes..

<p>Hey meiden,</p><p> </p><p>Ik ben nieuw hier.  Mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik zit nog braaf op het 'wacht bankje'. Volgende week kan ik testen en als deze test positief is, dan zitten we net in Italië. Dus de testen gaan mee de koffer in.. </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">We wachten het af. Heb nu al een paar dagen lichte steekjes onderin mijn buik.  En alles wat ik eet een drink, daar krijg ik een branderig gevoel van in mijn buik/slokdarm..</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ook heb ik dikke,  melkachtige afscheiding,  wat ik eigenlijk nooit heb...</p><p>Wie van jullie had deze symtomen ook voordat je überhaupt een test kon doen?</p>

Hoelang ben je nu “bezig”? 

Het kan vanalles betekenen.. soms ken je je eigen lichaam het beste, ik wist het zeker deze maand, ik was zwanger.. week eerder getest dan dat ik eigenlijk wilde...

Hoi Dilanaaa,
Hier eigenlijk net hetzelfde. Ik zit ook nog tot woensdag op het wachtbankje. Zaterdag heel erg pijnlijke steken gehad in de baarmoeder.  Sindsdien ook veel meer hoofdpijn en raak ik niet meer in slaap. Sinds gisteren ook een melkachtige afscheiding terwijl ik normaal gezien een week voor NOD echt het gevoel heb dat alles droog is.. 
En sinds vanmorgen ook weer misselijk. (Dit had ik vorige cyclus ook en toen was ik 5 dagen overtijd.) 
Net nu ik het gevoel had er deze maand minder mee bezig te zijn, houdt mijn lichaam me zo toch weer voor de gek waardoor je je er opnieuw op gaat focussen. 

Terug
Bovenaan