Menstruatie al gekregen?

Hallo,

Onze Bob is inmiddels 2 maanden oud en doet
het super. Zelf ben ik lichamelijk helemaal
hersteld en ik voel me weer energiek en vrouw! (Geen waggelend, tobbend, rond, olifantje meer..)
Het enige wat me nog ontbreekt is het krijgen
van mijn menstruatie. Ik heb geen borstvoeding gegeven en daarom had ik het eigenlijk al verwacht. Zijn er meer vrouwen die ondanks fles voeding nog geen mentruatie hebben gekregen?
Over een week krijg ik een mirena spiraal en daar hoef ik gelukkig niet eerst voor ongesteld te worden.

Liefs Geluksvogeltje

ik stopte met vloeien na 4 weken, en een week later was ik ongesteld.
toch weer apart dat jij niet ongesteld hoeft te zijn om de mirena te laten plaatsen.
mijn gynacoloog plaats alleen als je ongesteld bent (dan staat je baarmoedermond iets meer open, en dan weten ze zeker dat je niet zwanger bent), dus ik zit wat te wachten op m;n tweede menstruatie. Dan moet ik direct bellen, en dan wordt het geplaatst.

Elize is 9 weken geleden geboren en ik heb ook nog steeds geen menstruatie gehad.
Ik heb ook geen bortsvoeding gegeven, ja de 1e 3 dagen maar daarna niet meer, wou niet lukken, dus geef nu ook flesvoeding.
En ik wil straks weer aan de pil, dus moet toch eerst de menstruatie afwachten...

Ik heb bij 4 weken een mini menstruatie gehad en Heb nu net sinds vanmiddag dat me normale menstruatie op gang komt, dus ik kan morgen ook de gync bellen om een afspraak te maken dat dan de mirena geplaatst wordt. Bij mij moest het ook tijdens de menstruatie. Quinn is nu 8 weken oud. Mijn gync zei dat het wel tot 12 weken na de geboorte kon duren voordat de menstruatie op gang komt.

Ik ben bij 3 weken gestopt met BV, bij de 5 weken gestopt met vloeien en precies op de 7de week werd ik ongesteld! (samen met mijn zusje tegelijk die 8 wkn eerder is bevallen) haha....

ik ben nu 2 week gestopt met de bv en vloei al een hele poos niet meer
ongesteld ben ik ook nog niet weer geweest
zul je zien dat ik morgen prompt ongesteld ben...

Terug
Bovenaan