Menstruatie anders als normaal (NOD 17 mei) Wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

mijn NOD is op 17 mei dus nog 2 daagjes zit vol spanning te wachten heb nergens last van Vorige maand had ik ook nergens last van en werd toen ook gewoon ongesteld dus kan nu nog altijd

maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik helemaal geen pijn meer als ik ongesteld moet worden en me menstruatie is ook veel minder geworden

hoe kan dat eigenlijk ??
ligt dat aan je hormonen ??

misschien dat iemand mij daar antwoord op kan geven

Groetjes marina

hoi, ik heb niet mijn NOD op 17 mei, maar op 6 juni. hihi
Maar ik wilde toch even reageren. Wat vreemd dat je juist nu minder last hebt van je menstruatie. Meestal hoor je het andersom.
Hopelijk ben je zwanger en word je niet ongesteld de 17e!
We horen het wel

groetjes Eva

Hoi Marina

Ik herken het wel een beetje. Dit is mijn tweede ronde en in mijn vorige ronde had ik nergens geen last van kwaaltjes. Was heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Niet dus vond het ook vreemd ontdanks ik gestopt was met pil. Ik denk dat je lichaam even moet wennen aan een normale cyclus. Nu is mijn NOD 21 mei maar nu heb ik wel kwaaltjes pijnlijke borsten,brandend maagzuur,moe. Nu is het voor mij spannend maar het kan best zijn dat ik ongi word. Met verschijnselen kan het alle kanten op het kan zijn dat je nu wel zwanger bent. Je hormonen zijn gekke dingen hoor.
Wens je veel succes en duim voor je

Groetjes Sharine

Hallo,

toen ik stopte met de pil verwachte ik dat mijn menstruatie weer hetzelfde zou worden als voor ik de pil slikte. Dat was heel hevig en duurde 7 dagen. Tijdens het slikken van de pil was het een stuk minder en duurde 5 dagen. Echter niets was minder waar, na het stoppen van de pil duurde mijn menstruatie nog maar een dag of 3 a 4 en was echt veel minder dan tijdens het slikken van de pil. In het begin dacht ik dat mijn lichaam nog aan het ontpillen was. Maar het bleef zo. Uiteindelijk waren we ruim 2 jaar verder voor ik zwanger was, mijn menstruatie is al die tijd zo geweest. Maar ik had wel gewoon een goede eisprong. Nu ik weer de pil slik (zoontje is inmiddels 9.5 maanden) is mijn menstruatie wel weer 5 dagen, maar het bloedverlies is nog minder geworden.

Ik heb dus absoluut geen idee waar het aan ligt, maar het komt dus vaker voor! En dat hoeft dus niet te betekenen dat er iets niet goed zit! De lengte van mijn cyclus was weer wel hetzelfde als voor ik de pil slikte.

Veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan