<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Hoi allemaal, ik heb even iets wat ik wil delen, hopelijk herkent iemand dit! Ik ben al een paar maanden bezig voor een kind, ik heb deze ronde ovulatietesten gebruikt waarbij ik aan de hand van een app de dag van mijn ovulatie super heb gevonden (knaltest gehad), ook werkte het temperaturen mee. Dag van mijn ovulatie zag ik dat mijn temperatuur 0.3 graden hoger was. Nou allemaal prima, afgelopen zaterdag verwachtte ik mijn menstruatie en het enige wat ik kreeg was een klein roze vlekje en daarna alleen maar bruinverlies! Wat overigens ook zeer weinig was... Ik had wel menstruatiepijn (heb ik standaard op dag 1&2). dag 2 had ik ook een paar druppels bruinverlies, het kwam ook alleen maar na een wcbezoekje na het plassen. Nu is het dag 4 en ik heb al 2 dagen niks meer. Heb de hele week geen druppel rood bloed gezien. Heel gek, want ik ben iemand die altijd op tijd en per direct vloeiend een menstruatie heeft. Heb ook voor het eerst bruinverlies... nooit eerder gehad aan het begin van mijn menstruatieweek. Ik heb verder geen zwangerschapskwaaltjes en ik heb gister voor de zekerheid een test gedaan die was negatief. Mijn temperatuur is trouwens ook niet gedaald.. </span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">Herkent iemand dit toevallig ook gehad? en hoe pakte dat verder uit? ben benieuwd naar ervaringen. Ik verwacht niet meer dat mijn menstruatie doorzet, maar dit heb ik ook normaalgesproken nooit gehad, overslaan van een menstruatie/bruinverlies. Echt om gek van te worden????</span><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #222222; color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">groetjes!</span></p>