Menstruatie blijft uit en geen positieve test.

<p>Ik begrijp op het moment niets van mijn lichaam. Is er iemand die dit herkent of met me mee kan denken? </p><p>Het geval is...dat ik op het moment 5 dagen over tijd ben. Heb maandag een test gedaan, maar negatief.ik zit nu op dag 36!! Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb altijd rond de 30/31 dagen. </p><p>Vorige week maandag had ik opeens , zeer opvallend 2 streepjes bij ovu test. Dus toch maar ons best gedaan, wat raar was, want 2 weken daarvoor had ik ook meerdere dagen lichte strepen en daarna alleen 1 streep. Evengoed hebben we al die tijd wel gewoon ons best gedaan.</p><p>Tekenen van menstruatie heb ik niet. Die voel ik normaliter wel aan. En ik  ben  al een week ontzettend misselijk. Ik word al misselijk wakker en dat gaat de hele ochtend zo door. Eigenlijk de hele dag wel. </p><p> </p><p>Wie herkent dit? </p><p> </p>

Oeh spannende tijd zo! Kan het zijn dat je eerdere ovu testen niet positief waren? Als je aangeeft meerdere lichte streepjes te hebben gehad... Dan klinkt dat als negatief omdat ovu testen echt 2 even donkere (of zelfs donkerdere) strepen nodig hebben om positief te zijn. 
Er is namelijk altijd wel een beetje LH in je lijf en dat verklaart dat je lichte strepen kan krijgen. 
Dat zou betekenen dat je ineens een lange cyclus hebt. Ben je al lang gestopt met de pil? Ik ben redelijk regelmatig (26-33) met af en toe een uitschieter naar boven (40-50)
Nouja  ik hoop natuurlijk dat je alsnog positief test! Bij sommigen duurt het wat langer om genoeg hcg aan te maken dat een test kan waarnemen. Met welke testen heb je getest? Daar zit uiteraard ook nog verschil in... 
Ik duim met je mee in ieder geval! 

goede avond.
Het kan dat je ovulatie laat is geweest. Zoals hierboven al gezegt wordt: de ovu testen dienen echt knalstrepen te geven. Omdat je dus altijd wel het LH hormoon in je lijf hebt.
Het is prettig om je luteale fase te weten. Im had bijvoorbeeld een hele korte: max 10 dagen. Maar mijn ovulatie kon soms wel 1 week later zijn dan normaal. Dan schuift mijn ongesteldheid ook op. Misschien helpt deze informatie je :)
Succes met wachten en wie weet, is er wel een klein wondertje aanwezig. Laat even weten hoe het met je gaat.?

Bij mijn zwangerschapstest in mei kwam ook steeds negatief eruit. Maar doordat ik meer dan 12 dagen overtijd was (onregelmatige cyclus toen) naar de huisarts geweest en deze heeft mij doorgestuurd voor bloedprikken. Hier is toen wel uitgekomen zwanger te zijn. 

Helaas is deze zwangerschap met 9 weken afgebroken door het lichaam. 

Ik ben ik april gestopt met de pil. En ik heb de ovu testen van sensi test gebruikt. ZW test diverse. Onder andere ook de predictor early en quick. 
Wat een lieve berichtjes van jullie.  word Dank jullie wel! 
Ik word hier zo onzeker van. En steeds een negatieve test, is ook zo frustrerend. Ik durf nu gewoon niet meer te testen.
Ik heb wel stress van mijn werk, zou dat de menstruatie uitstellen? Wat natuurlijk dan wel gek is, dat ik pas vorige week maandag 2 strepen bij de Ovu had. 

Je zegt dat je pas vorige week maandag 2 streepjes had. Dan kan je door stress idd een langere cyclus hebben. Dus je kunt zelf je NOD uitrekenen aan de hand van hoeveel dagen je vorige keren na positieve ovulatietest ongesteld werd. 
Dan ben je nu dus niet over tijd maar gewoon eens een langere cyclus. 

Mijn menstruatie kwam ook pas 3 weken na een overduidelijke positieve ovulatie.. Het kan dus heel goed zijn dat je cyclus wat langer is.  Helaas kun je niet meer doen dan afwachten. 

Terug
Bovenaan