menstruatie blijft uit en zwanger worden wil niet:(

A

Anoniem

Guest
ik en mijn vriend willen graag ouders willen en zijn al meer als een jaar bezig maar het wil niet zo lukken :S

ik slik nu een tijdje  Duphaston 3 maal daags 1 tablet 10 dagen  en zodra ik ongesteld ben van de 3e tot 7e dag clomid
ik begon met 1 tablet van clomid en is nu verdrievoudigd:S
over 5 weken moet ik weer terug naar de gyn maarja ben bang dat het weer het zelfde liedje is....heeft iemand hier ervaring mee en kan me tips geven of me gerust stellen

(K) miss_vlinder(K)

he meis, ik snap hoe je voelt, een vriendin van me is al 2 half jaar bezig, heb eergsiteren bericht gekregen dat ze zwanger is, ze had ook medicijnen gekregen maar dat hielp niet, toen is ze der stoute schoenen aan getrokken, en is zelf doktertje gaan spelen, ze heeft zelf de dosis verhoogt en nu is zwanger, dus kan allemaal, als je weet wat je doet,

veel s6 verders

greetz suzette

heej dank je wel;)
gefeliciteerd voor je vriendin;)
ik weet dat ik dat moet doen maar ben bang toch wat fout te doen
ik slik er al 3 als ik meer ga doen bang dat het dan fout gaat:S

gr. Roxanne

quote: mrs4hughz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 14:03:22'));

he meis, ik snap hoe je voelt, een vriendin van me is al 2 half jaar bezig, heb eergsiteren bericht gekregen dat ze zwanger is, ze had ook medicijnen gekregen maar dat hielp niet, toen is ze der stoute schoenen aan getrokken, en is zelf doktertje gaan spelen, ze heeft zelf de dosis verhoogt en nu is zwanger, dus kan allemaal, als je weet wat je doet,

veel s6 verders

greetz suzette

Terug
Bovenaan