Menstruatie blijft uit maar geen positieve test??!!!??!!!

A

Anoniem

Guest
Zoals titel al zegt;
we hebben de wens voor een derde, dus deze maand flink geklust, eisprong naar mijn idee gevoeld...maar nu blijft ineens mijn menstruatie uit en geen prositieve testen! niet op dag 28,30 en vandaag 32!
Wordt er heel onzeker van, ook omdat ik wel vanalles voel rommelen (geen menstruatieklachten!), moe ben en een druk voel in mijn buik...
Zou ik me nu alles maar verbeelden?
Wie heeft dit ook gehad???

kuss,
Mama van Finn en Faye

Hoi mama van Finn en Faye!
Ik reageer voor het eerst hier....zit al wel 2 dagen alle berichten te lezen, want ben zelf ook overtijd! spannend hoor!Ik heb de laatste maanden een cyclus van 35 dagen en had (dan)2 febr ongesteld moeten worden....tis nu al 10 febr (dus al 8(!!) dagen later...) en nog steeds nixxxx
Zoo spannend, elke keer checken of ik ongesteld ben geworden maar nee...ik zou het super vinden om zwanger te zijn!! Ik voel me net als jij ook anders: misselijk, bijna-overgeven, rommelende darmen, hoofdpijn....
heb maandag(ochtend) en zaterdag (midden in de nacht, kon niet meer wachten tot ;s morgens vroeg!!!haha) een test gedaan en allebei negatief. Heb ik dan te snel getest? ik wacht vandaag af en anders morgen maar weer een test!
heb jij al een test gedaan?
Groetjes, Pam

Hoi hoi........

Misschien iets langer wachten,HCG gehalte in urine nog niet hoog genoeg,Of anders effe afspraakje regelen bij HA.

Groetjes Fran....

Ja, ik weet het, moet meer geduld hebben!!
Mijn moeder vertelde ook al dat je "vroeger" ook na 2 weken overtijd pas naar de ha ging en dan deed hij daar pas een test....dus moet nog even afwachten!!!!
lastig lastig!!!
doe maandag nog een test en als ie negatief zou zijn (HOOOOP het niet!!) en dan vrijdag weer niet, dan ga ik ff naar de ha!(ben dan 2 weken overtijd!!!)

groetjes, Pam

Woow, ik weet perfect wat je bedoelt!
Ik ben ook aan het oefenen voor een derde! En ik ben nu 3 dagen overtijd. Had vrijdag een test gedaan maar negatief. Weet je, ik DURF zelfs niet goed nog een test te doen. Ben bang dat ik weer ontgoocheld ga zijn en ik ben ook bang dat het weer zo superlang gaat duren zoals bij mijn eerste. Daar had ik soms gewoon geen eisprong. In al die toestanden heb ik echt geen zin meer. Ik wacht nog wat af denk ik. Misschien volgende week nog een testje. Bij mijn tweede zwangerschap had ik op mijn NOD direct een positieve test!
Erg hè! Maar ik begrijp dus echt volledig wat je bedoelt! En ik duim met jullie mee hoor!
Febe

Heb precies hetzelfde!! Durf gewoon niet meer te testen!
En ik heb echt altijd en altijd een cyclus van 28 dagen en nu????
hahaha
weet ook dat ik niet mag klagen, door mijn duidelijke cyclus ben  ik bij zowel Finn als Faye meteen de eerste maand zwanger geraakt...
misschien nu dus ook die hoop teveel gehad........
we wachten maar af!

Weet iemand of je nu wel die ovulatie testen kun gaan doen? ik bedoel, nu kun je niet tellen toch? Helpen die dingen in dit geval wel????

kuss en iedereen succes!!
duim duim duim duim duim
Mama van F en F

Hoi hoi!
Heb nog niet getest vandaag, kon het nog even "rekken"!!!
Ben benieuwd wanneer ik ineens denk VANDAAG wil ik weer testen!
ik hoop dat ik het kan uitstellen tot zaterdag, ben dan 2 weken overtijd!

EN .....hoe gaat het bij jullie????

Terug
Bovenaan