Menstruatie blijft uit, testen negatief

<p>Hi allen, </p><p>ik heb hier ooit eens eerder gepost toen ik in verwachting was, wat eindigde in een miskraam met 12 weken helaas. Nu zijn mijn partner en ik weer volop aan het klussen en zou vorige week dinsdag mijn nod plaatsvinden maar ik ben nu morgen 7 dagen overtijd. Alle testen zijn ook negatief, wat overigens geen ramp is zolang ik weet waar ik aan toe ben. Ik heb al veel gezocht naar redenen van het uitblijven van een menstruatie maar geen van allen is van toepassing. Ik ben nu op vakantie en de HA ook, dus daar moet ik nog een week mee wachten, dus zocht ik eigenlijk mensen met een soortgelijke situatie/ervaringen? Mijn cyclus is namelijk altijd 28 dagen, met uitzonderingen van minder dan 24 uur.  Ik begin best bang te worden dat er iets ernstigs aan de hand is met mij. Alvast bedankt :)</p>

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, alleen iets minder lang over tijd. Ook eerste zwangerschap met 12 weken geeindigd in een miskraam.  Nu 3 dagen overtijd en gisteren ook negatieve test. 
Veel herkenning dus.. mij  cyclus is altijd 31 dagen met uitzondering een keer 32 of 30. 
Heb je stress gehad rondom de ovulatie? 

Hey meiden, 
Hierbij mijn verhaal. Ik heb normaal een cyclus van 30 dagen, de laatste keer 19 januari was het 32. Nu ben ik 8 dagen overtijd ik zit op cyclus van 39 vandaag. Ik heb zondag getest ik zag een heel dun lijntje maar ik dacht het zal wel aan mij liggen dus ik heb het maar weg gedaan want hij was niet echt duidelijk of helder. Vandaag ben ik gaan kijken naar de test (dinsdag) en dat lijntje was veel duidelijk. Dus ik nog een keer testen… en niets te zien. Ik heb vandaag bloedafgenomen bij de HA ik krijg dus de uitslag vrijdag. Maar ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben mee gemaakt en alsnog zwanger waren ivm lage HCG. Ik heb geen opgezwollen buik zoals ik elke maand heb bij mijn menstruatie, geen droge vagina maar een beetje witte/doorzichtige afscheiding en wat krampen (vooral snachts). Ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft of meer weet.

Hoelang is het geleden dat je een miskraam heb gehad? Gemiideld duurt het 5 tot 8 weken tot je de volgende menstruatie weer hebt.
Ik heb zelf een miskraam bij 11 weken gehad in december, 5 weken later weer ongesteld. Nu weer 6 weken zwanger

Terug
Bovenaan