Menstruatie blijft uit.. Testen negatief

Dionnevl

New member
Hoi Meiden,

Ik ben ik Oktober gestopt met de pil en ben 2 keer ongesteld geworden met een cyclus van 29 en 28 dagen. Op 21 december ben ik voor t laatst ongesteld geworden zit inmiddels op dag 65 en menstruatie blijft uit.

Ik ben door de dokter doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar vandaag geweest. Deze heeft een inwendig echo uitgevoerd. Toen heeft hij de diagnose PCO-s gesteld, klinkt erg maar is het niet. Er zitten te veel ei blaasjes op mijn eierstokken waardoor er geen eisprong plaats kan vinden. Ze hebben bloed afgenomen en ik moet over 2 weken terug.

Nog meer mensen die dit hebben?

groetjes,

Dionne



 
Ja heb ik ook . Wat ben je al snel doorgestuurd! Vaak wachten ze wel een jaar daarvoor. Maar goed, Pcos dus. Dat wordr waarschijnlijk hormonen slikken, inwendige echo's enz. Denk er niet te licht over! Ik heb 2 zoontjes met dank aan de hormonen. Maar de oudste duurde 2 jaar. De tweede was gelukkig maar 1 kuur. Maar nu zijn we inmiddels 3,5 jaar bezig voor een 3e kindje. Niet om je bang te maken ofzo. Uiteindelijk heb ik er ook 2 mogen krijgen, maar bereid je wel voor op een heel medisch traject.
 
<p style="text-align: left;">Ja, klopt! Maar ik had ook veel vocht uit mn borsten en dat vond de dokter vreemd, vandaar dat hij me door gestuurd heeft. Gelukkig anders wist ik over een jaar pas meer ofzo.</p>
<p style="text-align: left;">Ik vond zelf dat de gynaecoloog er wel luchtig over deed, maar toen op internet zocht schrok ik wel een beetje. Ik moet over twee weken terug en dan gaan we verder praten over de behandeling.</p>
<p style="text-align: left;">Had jij veel last van bijwerkingen van de hormonen?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Naar mate ik steeds meer kuren kreeg, kreeg ik ook meer bijwerkingen. Nu we voor een 3e bezig zijn geweest met clomid, zijn we er uiteindelijk mee gestopt omdat ik echt ziek werd er van. Maar bij de 2 jongens was mijn humeur gewoon  te schieten. Ik heb anderhalf jaar geleden een LEO gehad, waarbij de lege blaasjes allemaal weggeprikt zijn. Dat gaat op zich heel goed en heb ik een cyclus tussen de 31 en 35 dagen. Vorig jaar 2 keer spontaan zwanger geweest, maar helaas beide geëindigd in een miskraam.
 
Terug
Bovenaan