Menstruatie blijft uit, wel al weken krampen

<p>Goedenavond,</p><p>Ik ben in oktober gestopt met de pil en sinds die tijd 4 ongesteld geworden. Mijn laatste twee menstruaties waren regelmatig. Echter was ik eind februari voor t laatste ongesteld en heb ik nu al +/- 3 weken menstruatiepijn, maar ik ben niet ongesteld. Twee keer een test gedaan maar beide negatief helaas. Komt dit voor iemand bekend voor en hebben jullie wellicht tips? Aanstaande vrijdag voor de zekerheid een afspraak gepland bij de huisarts.</p>

Ik ben in augustus gestopt met de pil en ik heb in die tijd ook heeeel veel testen gedaan allemaal negatief het kan zijn dat je lichaam te weinig hcg aan maakt. Ik en ben nu zwanger van onze eerste wonder. Misschien is bloed laten prikken bij de huisarts of urine in leveren

Dank je wel voor je reactie en natuurlijk gefeliciteerd! Hopelijk verwijst de huisarts morgen door om bloed te prikken want dan heb ik alles uitgesloten. Ben bang dat t misschien ook hoort bij t ontpillen van mijn lichaam, maar die buikkrampen blijven maar aanhouden, naast gevoelige tempels verder niet echt kenmerken van een zwangerschap. We gaan het zien.

Weet je al iets meer?
Ik zit in exact hetzelfde schuitje. Laatste ongesteldheid 12 maart. Zit nu op cyclusdag 44. Zou op dag 33 ongesteld moeten worden dus 11 dagen over tijd. Negatieve testen en al dagen krampen met de afgelopen 3 dagen het heftigst. Ik weet dat ik wel een eisprong heb gehad door middel van echo.
Heb vorige week bloed laten prikken doen  bleek ik niet zwanger (hcg 1.9) maar sta onder behandeling van een gyneacoloog en die gaf aan als er niks zou zitten is het 0 dan is het niet eens meetbaar in t bloed. Dus bij mij gaf ze 2 mogelijkheden aan, of er heeft iets gezeten en t is aan t afbreken, of er zit iets door een late eisprong en t was nog zo pril dat het nog niet goed genoeg meetbaar is.
Daar komen we hopelijk de komende dagen achter. Ik hoop voor jou ook heel snel duidelijkheid. 
Soms blijkt het zo te zijn dat je geen eisprong kan hebben.. dan sla je dus ook een menstruatie over. Ik weet niet wanneer je eigenlijk ongesteld moest worden maar anders zou ik weer beginnen met ovulatietesten want t kan zomaar dat hij dan nu gewoon weer doorloop en hij binnenkort wel weer springt !
Ik wens je heel veel succes en hopelijk krijg je snel goed nieuws. Hou je ons op de hoogte?

Gisteren twee testen gedaan en deze waren beide positief! Ik ben zwanger! Eentje was duidelijk een plus vervolgens gelijk een clearblue gehaald waar direct te voorschrijven kwam zwanger. Als ik tel vanaf mijn laatste menstruatie zou ik 8 weken zwanger zijn maar clearblue zegt 4-5 weken! Wij zijn super blij. Ik zou eigenlijk morgen gaan bloedprikken maar dit is dus niet meer nodig! Het voelt nog erg onwerkelijk, maar ga morgen gelijk de verloskundige bellen. 

Wauw gefeliciteerd! Wat super! Heb je in al deze weken geen bloedverlies gehad? Ik heb sinds vandaag helder rood bloedverlies. Niet heel veel maar ga toch maar uit van een ongesteldheid na 11 dagen over tijd.

Terug
Bovenaan