menstruatie blijft uit

A

Anoniem

Guest
Net een bericht geplaatst, maar ik zie helemaal niks verschijnen, dus nieuwe poging!
Ik ben Noor, 36 jaar, zit in de 1e ronde en afgelopen woensdag had ik mijn NOD dag. Er is nog niks en ik voel ook nog niks aankomen.
Nu begrijp ik dat de menstruatie kan uitblijven en weer op gang moet komen als je gestopt ben met de pil.
Wel heb ik gevoelige borsten, ben erg moe en wat steken ad linkerflank. Moet ik nu voor een vruchtbaarheidsberekening uitgaan van de 1e dag van de laatste menstruatie of van de eerstkomende menstruatie?
Normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen en ben altijd op tijd.
Afwachten maar.
Zijn er overigens nog meer ´oudere ´ dames onder ons die zwanger willen worden?

Groet,
Noor

Hoi hoi,je moet je vruchtbare dagen rekenen van af de eerste dag dat je ongi bent.als ik jou was zou ik toch even eent estje doen,het kan ook natuurlijk dat je lichaam de kluts kwijt is,veel sucses gr manuela

Hallo Noor,
Ik ben Zoey, ook 36 jaar en sinds 6mnd bezig voor de 1e. Wat je vraag betreft..
Ja, na het stoppen met de pil kan het even duren voordat je menstruatie op gang komt. Wij hebben de eerste maand condooms gebruikt, en mijn ongi kwam netjes ma 33 dg. weer op gang. Daarna heb ik steeds cycli van 29 tot 35 dg gehad.
Wat je klachten betreft : Als je stopt met de pil moet je eigen hormoonhuishouding weer op gang komen, en daar kun je allerlei klachten van krijgen. Maar ik zou zeker even testen, want je zou best zwanger kunnen zijn.
Je kunt trouwens hele goedkope testen bestellen bij www.babybrabbel.nl
Ik hoop dat je zwanger bent,
Groetjes Zoey uit O

hoi hoi noor, ik ben ook 36 jaar en wij zijn al zo'n 13 maanden bezig waarvan ik 1 miskraam hebt gehad begin van dit jaar in januari helaas het mocht niet verder baren. mijn cycli zit ook nu zo'n tussen de 30 a 35 dagen. ik wens jouw ook dat je snel zwanger raakt.
groetjes van Brenda (36)

Terug
Bovenaan