Menstruatie blijft weg en de zwangerschapstesten blijven negatief

maxime meer

New member
halloo allemaal,



ik vroeg me af of ik de enige ben of dat er nog meer vrouwen zijn met het zelfde probleem als mij.

Ik ben vandaag al 7 dagen overtijd, met alle klachten zoals buikpijn, overgeven, veel plassen en steken die met vlagen komen. Maar tot nu toe zijn alle testen negatief. De moet zakt aardig in de schoenen zo.

zijn er toevallig dames die pas na lagere tijd een positiefe test hadden?



Xxxx
 
Geen ervaring, maar heb je HA al gecontacteerd? De meeste willen n 5 dagen wel een bloedtest doen om te zien of je zwanger bent of dat je cyclus dit keer wat kamer duurt en je lichaam je voor de gek houdt. Ik heb NL 2x eerder gedacht dat ik zwanger was omdat ik ook symptomen had maar helaas mijn lichaam hield mij voor de gek.

Hoop van harte dat je zwanger bent!
 
Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen zonder kwalen. Ik was 10 dagen overtijd en alle zwangerschapstesten waren negatief. Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en die zei dat ik nog 2 weken moest wachten omdat het HCG hormoon de tijd nodig kan hebben om te stijgen. Dus ik zou het nog 2 weken afwachten. Bij mij was het zo dat alsnog ongesteld ben geworden. Diezelfde dag dat ik naar de huisarts ging.
 
<p style="text-align: left;">Het kan zijn dat je pas aan het einde van je maand zwanger bent geworden, dan duurt het dan nog 2 weken voor een test gedaan kan worden. Ik zou een clear blue early test doen als die niks aan geeft inderdaad huisarts. Of nog een weekje wachten.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hallo maxime, ik herken je verhaal.

Ik heb pas na 3 weken postief getest! Dus helaas nog even geduld hebben. Ik had ook alle klachten, maar omdat ik na 2 weken nog altijd negatieve testen had eigelijk de hoop al een klein beetje opgegeven. Totdat ik na 3 weken postief testen. Na 2 weken kun je ook nog altijd bij de huisarts laten bloedprikken om het hcg te bepalen. Succes!
 
Wat spannend. Ik  heb een paar vroege testen gedaan (mijn NOD is pas over 2-3 dagen) en die zijn negatief, terwijl ik allerlei duidelijke symptomen en zelfs een innestelingsbloeding lijk te hebben. Heb hierover ook een vraag gesteld hier.

Ik vind het ergens prettig te lezen dat andere vrouwen ook niet meteen positief testen, zelfs niet als ze over tijd zijn, maar het is ook wel heel naar. Lijkt me enorm spannend en zenuwslopend. Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts de beste oplossing is. Hopelijk kan die wel uitsluitsel geven! Ik moet daar zelf nog even op wachten.
 
Hoihoi,

ik herken het verhaal..

ik had zelf de eerste keer getest een week na  mijn nod. Die was volledig negatief.. ongeveer 2 weken later was hij wel positief!

Toen bleek het dat ik waarschijnlijk een late eisprong gehad moest hebben!



Groetjes
 
Hoi

Ook ik herken dit! ben blij te lezen, dat er vrouwen zijn die ook eerst negatieve testen hadden en later toch positief!

Al durf ik niet te hard te hopen..

Momenteel zit ik op 5 dagen nod. Vanaf dag van nod het gevoel dat ik ongesteld moet worden, moe en nu ook pijnlijke borsten.

Heb twee testen gedaan, beide negatief. terwijl ik echt dacht dat er overduidelijk een plus in beeld zou komen. behoorlijke teleurstelling.

Hoe is met de andere die nog op duidelijkheid zitten te wachten?

Ik hoop voor jullie ook op goed nieuws!

Ik ga morgen in de ochtend nog een keer testen ( doe ik om de twee dagen, zolang ik niet ongesteld word)

 
Terug
Bovenaan