menstruatie blijft weg......

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ruim 14 weken geleden ben ik bevallen. Na deze happening ben ik net meer ongesteld geweest. Ik geef bv en vraag me af of iemand dit herkent.

Groetjes van Gea

Hallo Gea,

als je bv geeft is dat volkomen normaal hoor! Het geven van bv is een soort anticonceptie, waardoor je verminderd vruchtbaar bent en (meestal) niet menstrueert. Let wel: je kunt nog steeds zwanger worden!!

Maar geen zorgen dus dat je niet menstrueert, geniet er nog maar van  (mijn dochter is bijna 5 maanden, dus ik ben al 14 maanden niet ongesteld geweest, héérlijk!)

groet
Mandarijn

Hoi,
dat is helemaal normaal hoor! Sommigen hebben het wel weer meteen, maar heel vaak gebeurt dat ook niet. Als je volledige bv blijft geven, kan het wel 9 mnd of langer duren voor je weer ongesteld wordt. Bij mij oudste heeft het 9 mnd geduurd, bij mijn jongste ook zoiets. Mijn ervaring is inmiddels, zodra je onder de 4 voedingen per dag komt, komt de boel weer op gang.
Het is een stukje bescherming van je lichaam. Menstrueren kost nu eenmaal ook veel energie.

Francien

Hoi dames,

bedankt voor jullie reactie, ik begrijp dat het "normaal" is.
Vind het ook wel lekker zo, geen maandelijks gedoe....

groetjes van Gea

Hoi,
mijn dochter is nu 8,5 maand oud en ik geef ook bv en ben nog steeds niet ongesteld, heerlijk. Mn huisarts heeft ook gezegd dat dit door de bv komt maar idd let op; je kunt wel gewoon zwanger worden dus het is geen anticonceptie!
groetjes van Sonja,

Terug
Bovenaan