Menstruatie cyclus

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Sinds 1 januari zijn we gestopt met de pil!!!

Na 14 jaar de pil te hebben geslikt hoeft dit niet meer.
Alleen heb ik een onwijs onregelmatige cyclus zo was ik na twee weken al ongi.. en nu ben ik weer ongi nog geen week later. Is mijn lichaam zo de weg kwijt ? Moet ik contact opnemen met de huisarts ? Ik weet het gewoon even niet meer, ik lees op het forum alleen maar meiden die een cyclus hebben van 28 dagen, had ik dat maar!! Kun je mij advies geven!!

Hoi Lotte,
Hou er rekening mee dat je lijf idd weer ff de hormonen eruit werkt en dat kan een tijdje duren. Ik had geluk maar ik ken ook het verhaal van een vriendin bij wie het een half jaar duurde voordat haar cyclus weer enigzins "op orde" was. Was je voor de pil ook al onregelmatig? Misschien dat je dat dan nu weer bent. Als je er echt geen goed gevoel over hebt zou ik ff de ha bellen. Het is jouw lijf, jij kent het het beste. Volg je gevoel!
Succes de komende tijd
Liefs Joanna

Ik denk ook dat het beste is dat je je gevoel volgt.
Maar ik vind het niet zo vreemd hoor wat je zegt...moest het blijven duren kan je inderdaad best professionele info gaan inwinnen.... vervelend is het wel!
Maar dat je nu heel onregelmatig bent wil niet zeggen dat je geen eitje hebt, dus als jullie regelmatig gaan klussen zit er alsnog een kans in.
Het is alleen erg jammer dat je niet weet waaraan je je kan verwachten hee.

Btw: Het gaat hier ook rond dat een maansteen zou kunnen helpen om een regelmatiger cyclus te verkrijgen... ik weet niet of dat iets voor jou is?

Groeten, Lea

Ook ik ben in januari gestopt met de pil en zou het de 10e moeten worden maar nu heb ik al 2 dagen dat ik en beetje bloed maar eigenlijk niet noemenswaardig.
Volgens mij is het gewoon omdat je lichaam van slag is.
Het zal wel goedkomen.

Liefs sil

Joanna, Sil en Lea,

Bedankt voor jullie respons op mijn berichtje.

Ik heb besloten om me verder nog niet geheel druk te maken, ik vind het wel vervelend en mocht ik nu straks weer na 2 weken ongi zijn, dan bel ik de huisarts.
Ik merk wel dat een hoop vrouwen op dit forum echt heel erg bezig zijn met zwanger worden ik hoop daarom dat mijn probleem vanzelf oplost en we vanzelf zwanger raken!!

Terug
Bovenaan