menstruatie die uitblijft door pil/spiraal

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb een vraag, toen jullie gestopt waren met de pil, of spiraaltje eruit hebben laten halen, duurde dat lang voordat jullie weer ongesteld werden.
Een vriendin van mij heeft nu 4 maanden geen menstruatie gehad..
Hebben jullie ervaring ermee hoe dit kan etc, en of er wat aan te doen is??

Alvast bedankt,

Kaat ( 12w4d)

Hoi Kaat,
Ik ben op 31-12-05 gestopt met de pil en ik was 5 januari al ongi. Nou heb ik begrepen
dat dit supersnel is maar ik weet niet wat normaal is.
Anders moet je vriendin even langs de ha gaan. Misschien dat ze kunnen testen of ze
wel een cyclus (lees eisprong) heeft? Lijkt me een beetje lang 4 maand.
Succes ermee. Groetjes Melanie

quote: meltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2006 13:35:05'));

Hoi Kaat,
Ik ben op 31-12-05 gestopt met de pil en ik was 5 januari al ongi. Nou heb ik begrepen
dat dit supersnel is maar ik weet niet wat normaal is.
Anders moet je vriendin even langs de ha gaan. Misschien dat ze kunnen testen of ze
wel een cyclus (lees eisprong) heeft? Lijkt me een beetje lang 4 maand.
Succes ermee. Groetjes Melanie

Hoi Melanie, die ongi van 5 januari is er waarschijnlijk nog eentje die door de pil 'geregiseerd' is.

Als je stopte met een strip voor de stopweek werd je toch ook na een paar dagen ongesteld? Dit werd allemaal door de pil geregeld. Nu gaat je lichaam die taak weer overnemen en dat is soms niet 1 2 3 gebeurd.

Groetjes Bloempje

Hoi Kaat,

Ik zou even langs de huisarts gaan als ik je vriendin was, 4 maanden is wel erg lang!

Groetjes Bloempje

Hoi K.,

Ik ben nadat ik met de pil ben gestopt na 30 ongi geworden. Heb dus een 'gewone' cyclus gehad. Volgens mij kan het even duren voordat je ongi wordt maar 4 maanden is wel heel erg lang.

Wens je vriendin sterkte en jij veel plezier met zwanger zijn!

Groetjes,
Bientje

Terug
Bovenaan