Menstruatie en moe...

Helaas...na 16 (9 + 7) maanden toch weer ongesteld geworden. Had van mij nog wel even weg mogen blijven, hoewel het natuurlijk leuk is dat er nu in de toekomst nog een kleintje zou kunnen komen.
Ik ben alleen verschrikkelijk moe. Dat had ik vroeger nooit, herkent iemand dit of zou het gewoon bij het MOEder zijn horen?

Hey,

Das balen. Ik zou al niet meer weten hoe dat was. Ben December 2006 ongesteld geweest, toen in verwachting van Sam. bijna 9 maanden BV gegeven, toen ik daar mee stopte ben ik 1 keer ongesteld geweest (was maar hel wienig) en daarna was ik weer in verwachting van Dani. Nu geef ik nog steeds BV en hoopdat nog even vol te houden. Als ik dan stop moeten we wel even goed na gaan denken wat we willen...???
Dat moe zijn zal wel een combi zijn van de nachtvoedingen die je nog geeft en het MOEDER zijn. Werk je er ook nog bij???

Groetjes Patries

Zal wel een deel bij het MOEderschap horen hahaha.

Ik geef vanaf dag 1 flesvoeding en was 9 weken na de zwangerschap alweer ongesteld.. dus ik heb er alweer een aantal op zitten! Ben het alweer gewend.

Groetjes

Gelukkig is het al weer voorbij, was maar een dagje, dus het is zeker nog niet zoals vroeger. Wie weet blijft het nu weer even weg. Ja, ik geef nog 2 nachtvoedingen en ze is zo'n 1,5 week ziekjes geweest met slecht slapen enzo. Ik denk dat ik nu ik weer meer kan slapen gewoon er moe van ben....haha.
Naja, komt wel weer goed!

ik merk niet echt verschil met voor de zwangerschap
helaas al weer een paar keer ongesteld geweest en helaas wel veel erger als eerder maar dat zal wel komen doordag ik de pil niet meer slik
op tiijd naar bed en je rust pakken!

Ik was helaas met 3,5 maanden weer ongesteld, ondanks volledige BV (10 voedingen)... Nu m'n 4e menstruatie al gehad, maar ze zijn nog wel erg kort en bloedverlies veel minder dan ik gewend ben. De eerste keer was ook vrij pijn (buik), maar daarna niet meer.

Het ergste vind ik de (aanzienlijke) productiedip die ik iedere keer weer heb : (....

En moe, tja dat hoort er wel bij. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo moe ben, alsof mijn lijf nu helemaal gewend is aan de gebroken nachten? Echt uitslapen cq bijslapen is al 2,5 jaar niet meer aan de orde, ha ha...

Terug
Bovenaan