Menstruatie en toch positieve testen

Hoi dames,

Ik ben op het moment redelijk verward. Vlak voor kerst had ik een positieve test. 5 dagen later werd ik alsnog ongesteld helaas.. Het waren niet een paar druppels.
Afgelopen maand maar 1 keer seks gehad buiten LH piek. We hadden het even losgelaten en een drukke periode.
Nu zou ik dit weekend weer ongesteld moeten worden en dat werd ik niet. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus, maar dacht doe toch maar een test.

Sensitest digitaal 3+ .....

Na een (vroege) miskraam blijven de hormonen natuurlijk nog even in je lichaam, maar na 4 weken is dit er toch wel uit?

Twijfel nu of die menstruatie/ vroege miskraam wel echt dat was.

Ik ga maandag de verloskundige bellen, maar misschien heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt en toch zwanger bleek te zijn na een flinke bloeding?

Dat zou betekenen dat ik al 8 weken zwanger zou zijn!
 
Ik heb met 8 weken zwangerschap een grote bloeding gehad dat het er echt uitstroomde ben met de ambulance naar het ziekenhuis met spoed gebracht meteen een echo gehad en toen zagen wij een kloppend hartje.
Nu een gezonde meid van 5 jaar.
 
 
Je kan tijdens de zwangerschap bloedverlies hebben, kan meerdere oorzaken hebben. Dat is dan geen menstruatie, een menstruatie is immers het afbreken van je baarmoederslijmvlies en dat gebeurt niet tijdens een vitale zwangerschap. Enige die zekerheid kan bieden is de verloskundige met een echo. Spannende dagen zo, sterkte! 
 
Hoe zeker weet je dat je buiten je lh piek zat? Ik ben zwanger geraakt van mijn tweede na 1x seks. Ik dacht 7 dagen voor mijn ovulatie (maar kan natuurlijk dat het die maand eerder was) 
 
 
Ik weet het niet zeker, maar wat de ovulatietest toen aangaf was LH -
Maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen ;) 
 
Terug
Bovenaan