Menstruatie en toch zwanger?

Hoi!

Na het verwijderen van mijn spiraal in november heb ik erg lange cyclussen gehad (38/40 dagen). Deze menstruaties zijn erg veranderd vergeleken met de menstruaties voor ik de spiraal had. Alleen vond ik deze toch apart.

Afgelopen vrijdag werd ik ongesteld, met flink wat bloed. Echter had ik dag 2 en 3 bijna nergens last van en dag 4 had ik eigenlijk niets. Vandaag, laten we het dag 5 noemen, heb ik last van rozig bloed/afscheiding. Ik merk ook dat ik raar duizelig ben vandaag terwijl ik normaal heb gegeten en gedronken. Ook krampen, sinds gisteren.

Ik zet hier dan toch mijn vraagtekens bij. Ik stress er snel over en ik wil mezelf behoeden van wellicht valse hoop. Iemand die hier misschien iets van af weet of ervaring heeft? Ik hoop op een reactie!
 
Hallo freragon,
heb dit zelf vorige maand ook gedacht. Mijn menstruatie was ook anders en korter als dat ik gewend was en voor mijn gevoel voelde ik ook van alles. Zat mezelf op een gegeven moment zo gek te maken dat ik maar gewoon een test heb gedaan en je raad het al.... niet zwanger? Heb verhalen gelezen waarbij het wel het geval was maar die kans is gewoon erg klein. Blijf je twijfelen, gewoon testen! Dan weet je het zeker. 
Ben nu inmiddels wel zwanger, nog maar 4 weken en 3 dagen. Deze maand hield ik er geen rekening mee. Voelde niets en was al weer bezig met de volgende ronde en nu was het dus wel raak. Jouw tijd komt dus ook echt nog wel!?
 
Ik had precies het zelfde drie dagen ongesteld maar bleek gewoon innesteling te zijn. Nu is mijn zoontje al 15 weken. Ik zou een test doen. Ik hoop dat je zwanger bent!
Liefs
 
Ik weet niet wanneer ik een test zou moeten doen. Vorige week dinsdag heb ik een test gedaan, negatief. Is het dan nog steeds mogelijk? 
 
gefeliciteerd beide, trouwens! :) 
 
Ook heb ik last van veel witte afscheiding en nog steeds krampen (al, om in detail te treden, weet ik ook nooit goed of het darmen of baarmoeder is... Alles zit zo dichtbij elkaar daar beneden haha) 
Alleen omdat ik al een test heb gedaan rond mijn NOD vorige week (ik ben erg onregelmatig trouwens) weet ik niet zeker of die kans er überhaupt is?
 
 
Hoi, 
 
Ik heb een vraag. Heb vorige week woensdag 6 maart een positieve ovulatietest gehad. Nu kreeg ik van de week krampen en lichtbloedverlies. Begin bruinig daarna rozig nu weer iets donkerder. Heb 2 positieve zwangerschapstesten van cearblue.  Is dit een teken van innesteling? De bloeding is sinds maandag. Ene moment lijkt t weg te gaan en dan is het er weer. Maak me een beetje zorgen omdat ik 3 jaar geleden ook een miskraam heb gehad. Moet volgende week pas ongesteld worden. Weet t ff niet. Mn borsten doen wel zeer en ben licht misselijk. 
Gr Natasja
 
Terug
Bovenaan