Menstruatie en toch zwanger?

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik heb een cyclus van 35 dagen. Vorige week dag 35 een zwangerschapstest gedaan, hierbij een lichte schaduw achtinge streep te zien. Die middag begon het bloedverlies, wat ook op een menstruatie leek. 4 dagen helderrood bloedverlies met stolsels. Normaal 5/6 dagen menstruatie. Hierdoor dacht ik de innesteling is niet gelukt helaas niet zwanger volgende ronde beter.</p><p>Echter voel ik mij nu precies zoals bij mijn 1e zwangerschap hele dag misselijk en licht in m’n hoofd. Hierdoor vanochtend toch nogmaals een zwangerschapstest gedaan. Deze was een stuk duidelijker dan vorige week en verscheen ook vrij wel direct.</p><p>Is er nu toch nog kans op een zwangerschap, of toch een vroege miskraam. Iemand die dit herkend? </p>

Helaas klinkt het voor mij als een miskraam.. Als je zegt 4 dagen helderrood bloedverlies. Maar je kan even contact opnemen met de verloskundige, dan kunnen ze eventueel bevestiggen met een echo. Een test kan namelijk vrij lang naar een miskraam nog steeds positief uitslaan.

Ja ik twijfel omdat ik eerdere miskramen heb gehad, testen werden daardoor nooit duidelijker en da is nu wel het geval. Ook namen de kwaaltjes nooit toe. Bij m’n vorige miskramen bleef hcg ook lang maar testen werden wel gelijk minder duidelijk.

Ik heb 1 keer een miskraam gehad en me testen liepen toen wel op en bleven ook echt nog heel lang super duidelijk positief. Maar dit kan altijd anders zijn natuurlijk. Het is altijd lastig.. Je kunt het even afwachten als je zo veel geduld hebt. Ik zou eerder even met je verloskundige bespreken, maar ik ben ook iemand met 0 geduld haha. Hoop voor je dat het toch geen miskraam is geweest!

Bedankt voor je reactie, ik heb 4 miskramen gehad en steeds dat de klachten al snel afnamen maar de testen nog wel lang positief waren. Ik ga het afwachten en over een weekje nog een keer testen.. als ik het geduld heb haha

Spannend zeg! Bij mij na een miskraam waren mijn testen altijd gelijk weer negatief. Misschien waren het er wel 2 en zit er nog eentje....?

Bedankt voor je reactie, daar heb ik echt nog geen seconde aan gedacht dat het er eventueel 2 zouden kunnen zijn. Gister weer een test gedaan en die is weer duidelijker dan afgelopen week. De vk ook gesproken en nu wekelijks testen en als die over 2 weken nog positief is krijg ik een echo, dus maar even afwachten.?

Daar ben ik weer. De vk gebeld en krijg 5 november een echo. Echter is het bloedverlies gestopt sinds maandag 12 november. Ik had verwacht dat de testen daarna zouden aflopen echter blijven ze oplopen en vandaag een dikke knaltest in mijn handen. Is er toch een kans dat het goed zit of moet ik nog steeds van een miskraam uit gaan?

Terug
Bovenaan