menstruatie en toch zwanger????

A

Anoniem

Guest
Ik denk helemaal niet op dit forum te horen, maar hoop dat een van jullie mij hier een antwoord op kan geven.

Laat ik het kort houden.

Kun je zwanger zijn en toch een soort van mensturatie hebben?????

(Ook al is het maar een dag of twee/drie, wel een echte bloeding. Maar zonder buikpijn enzo)

Wie kent dit????

Liefs Mier

Hoi,
Dat kan inderdaad, maar dan is het geen menstruatie, maar een innestelingsbloeding. Deze treedt ongeveer rond de tijd van de menstruatie op. De bloeding is meestal iets lichter en duurt wat minder lang dan een normale menstruatie en het bloed vaak wat donkerder (oud bloed).
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een innestelingsbloeding voor menstruatie aangezien. Bij mij duurde het 5 dagen en ik bloedde inderdaad iets minder, maar toch genoeg om het voor menstruatie aan te zien. Bij mij begon de bloeding op dag 21 van mijn cyclus, iets eerder dus dan normaal.
Of het bij jou een innesteling is/ vroege menstruatie weet je toch pas als je kunt testen op zwangerschap en dat is toch pas later in je cyclus.
Sterkte met wachten.
Groetjes Ivy

Hoi Mier,

Ik kan je niet veel vertellen want ben pas net zelf zwanger v/d 1ste keer maar ik heb zelf een week nadat ik ongesteld zou moeten worden ook een bloeding gehad. Dit duurde maar 1 dag en ging ook niet gepaard met pijn. Bij mij was het juist heel licht rood bloed en dus ff schrikken. Nu een aantal  weken verder blijken de tests nog steeds aan te geven dat ik zwanger ben en anders mijn verschijnselen wel (hihi) dus wacht nog ff af. Mijn dokter zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk een innestingsbloeding was.
Best lastig he dat afwachten?!
Houd vol meid!

Groet Lorrie

Het kan inderdaad innestelingsbloeding zijn. Dat heb ik namelijk ook gehad, maar dat is niet op dezelfde tijd, wanneer je ongesteld zou moeten worden. Ongeveer een week na de ovulatie, komt het bevruchte eicelletje in je baarmoeder en gaat zich daar innestelen, daardoor kan je ietwat bloeding/afscheiding krijgen. Als je nu na een week niet ongesteld wordt, is de kans groot dat je toch zwanger bent.
Succes!!

Hoi,

Er schijnen ook vrouwen te zijn die tijdens hun zwangerschap wel ongesteld worden....
Gewoon elke maand....
Een innestelingsbloeding is natuurlijk alleen in het begin, ik geloof bij een week of 6.

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan