Menstruatie erg anders!!!! Help

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een vreemde vraag, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Afgelopen maandag had ik eigenlijk mijn NOD maar de vrijdag daarvoor was het al zover. Die dag had ik krampen zoals ik ze nog nooit gehad had en was erg misselijk. Het hele weekend was ik ongesteld (flinke rode ongesteldheid). Maandag de dag dat het dus eigenlijk had moeten komen was het over. Omdat ik veel verhalen lees dat mensen zwanger zijn en toch vloeien heb ik een test gedaan en die was negatief (waar ik eigenlijk ook van uit ging). Dinsdag weer een beetje ongesteld, 's avonds was het weer weg, woensdag weer een beetje ongestel'd en 's avonds weer weg. Nu kom ik vandaag (vrijdag) thuis en weer zit er bloed in mijn ondergoed, niet veel maar ik ben dit niet gewend wat kan er aan de hand zijn???

Hoi

Misschien is je hormoonhuishouding een beetje van slag. Mijn ongesteldheid is ook anders dan anders. De ene moment dan denk ik het is bijna over en zo ineens komt er weer wat. Ik weet niet hoe lang jij gestopt bent met de pil (of andere voorbehoedsmiddel)
Ik denk niet dat je daar zorgen over hoeft te maken. Maar vervelend is het wel.

Groet Sharine

Ben nu 4 maanden gestopt met de pil vind het gewoon vreemd dit had ik vroeger nooit, vandaar!

ik herken je verhaal helemaal, dat probleem heb ik momenteel ook.
groetjes mirella

Ik ben ook sinds januari gestopt met de pil en mijn cyclus is sinds die tijd netje 28 dagen geweet tot afgelopen week. Mijn nod moest maandag zijn en kwam niet. Wij waren helemaal in de wolken en hebben dinsdagavond een test gedaan en was negatief. Donderdag werd ik weer in eens ongesteld..... Ik vind het maar vreemd!

Hoi

bij mijn   vorige zwangerschap had ik er ook last van....
november gestopt met de pil, daarna 3 maanden cyclus van 28 dagen, toen een maand dat ik 12 dagen overtijd was, de cyclus erop was een week te kort, maar 21 dagen dus, toen weer 2 van 28, toen nog een keer 10 dgn overtijd, en daarna in ene zwanger!!!!!

dus meiden het kan heel goed, dat de hormoontjes lekker doen wat ze zelf willen, daarom proberen nooit te vroeg te testen, maar altijd de langste cyclus proberen aan te houden.

Liefs Randy

Beste xxxy,

Ik heb de laatste tijd ook rare ongi’s. De ene maand is normaal en de andere maand heb ik eerst 2 dagen een beetje bruinverlies met superveel buikpijn met daarna maar 2 dagen “normaal” ongi maar dan ook super weinig. Ik ben afgelopen dinsdag bij de HA langs geweest met wat vragen en zij vertelde dat ik me niet druk om hoefde te maken over die rare ongi’s. Ik weet niet hoe lang je de pil al niet meer slikt, maar tegen mij werd gezegd dat het ook nog kon zijn dat ik nog aan het ontpillen ben. Ik zou dus in ieder geval niet in paniek raken ofzo. Ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt, maar zo te zien hebben meerdere dames af en toe bloedverlies. En ja, die hormonen hebben een eigen wil en werken bij iedereen anders.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan