Menstruatie geëindigd, bruine afscheiding, toch zwanger?

<p>Lieve dames,</p><p> </p><p>Wellicht kunnen jullie mij helpen! Wij hebben de wens voor een 2de kindje en zijn er dus ook mee bezig.</p><p>Ik ben 3januari ongesteld geworden en zoals mijn standaard patroon is dit de 7de gestopt. De menstruatie leek wel veel minder heftig in vergelijking met normaal. Nu blijf ik steeds wat bruin afvegen, wat ik normaal nooit heb.</p><p>Bij de zwangerschap van mijj dochter heb ik de eerste 14weken steeds wat rood/bruin verlies gehad, vandaar ook een zwtest gedaan maar negatief.</p><p>Is er iemand die dit herkend? Want ik vijd het vreemd? ?</p><p> </p><p> </p><p>Veel liefs ?</p>

Ik herken jouw verhaal goed. 
Ook 3 januari ongesteld geworden. Maandag en dinsdag rood bloedverlies gehad, en nadien continu iets bruinverlies. Normaal ca. 4-5 dagen (flink) ongesteld. Wel net 1.5maand zonder pil (dus misschien ontpillen?)

Gezien je menstruatie nog maar een week terug is en je 2 dagen terug nog maar gestopt bent met bloeden, denk ik dat je gewoon nog licht ongesteld bent! Ik bedoel, je menstruatie begon 1 week terug dus hoe kun je nu dan al zwanger zijn? ;) Je vruchtbare periode is waarschijnlijk pas ergens volgende week... niet in de afgelopen week van je menstruatie

@zeeuwmeisje 
Ik snap heel goed hoe een cyclus werkt. Wat ik bedoel te vragen is, of dat dames dit herkennen. Bij mijn vorige zwangerschap, was ik voor de test heel licht ongesteld, toen het daarna over ging op bruine afscheiding bleek ik zwanger te zijn. 
Nu is mijn vraag dus of dames dit herkennen, van lichte menstruatie, veel bruine afscheiding nadat ik eigenlijk klaar was met mijn menstruatie, want heb altijd 5 dagen gehad en daarna nooit meer bruine afscheiding afgeveegd. Maar mijn zwangerschapstest was negatief, want het is precies hetzelfde verhaal als bij mijn vorige zwangerschap.

@myrr
Ik slik intussen al 1,5jaar geen pil meer. In april 2019 gestopt, 1ste ronde al zwanger.
Na de keizersnede ook condooms gebruikt, dus ontpillen is het niet meer 

Terug
Bovenaan