Menstruatie gevoel, 6 weken zwanger

<p>Hoi dames!</p><p>Dit is mijn allereerste berichtje hier en ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben! :)</p><p>Nu heb ik al een hele tijd last van een menstruatie achtig gevoel, ik denk al wel 2 weken?</p><p>Ik vroeg mij af of dit normaal is!</p><p>Groetjes S.</p>
 
Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken. Na mijn ervaring en tis is nu mn 2e zwangerschap. Ben morgen 8 weken en merk sinds mn bevruchting na mn menstruatie blijvende menstruatiepijn en nu heb ik er nog last van... als het blijvend is na je aankomende menstruatie dan is de kans dat je zwanger bent.  Zeker even testen 
 
Heb ik ook veel gehad hoor, komt denk ik oa dat je baarmoeder groeit. Ben nu bijna 21 weken en heb het af en toe nog wel eens!
 
Ik heb dit ook. Elke dag. Niet fijn.. had daar straks een pijnlijke kramp.. wellicht te snel opgestaan. Ik lag op de bank. M'n verloskundige zei dat het normaal is idd en dat je baarmoeder nu erg snel groeit wat het niet gewend is. Het zal even eeb tijd aanhouden. Soms schrik ik ervan...omdat dit allemaal nieuw is en je bent onzeker enzo. Rustig blijven en ontspannen. Ik kreeg de tip op een warme kruik tegen je buik te houden zodat de baarmoeder wat kan ontspannen. En mocht je een bad hebben, ga lekker zo nu en dan in het bad niet te heet. Gewoon aangenaam.
 
Terug
Bovenaan